Inlägg från: Anonym (Lätt lösning) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lätt lösning)

Trött på tjejer utan helkroppsbild

Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-04-28 18:37:20 följande:

Varför saknar så många kvinnor helkroppsbild på Tinder? Det är jäkla tidskrävande att hålla på googla upp dom eller att träffa dessa.

Alla gånger har så har ingen varit smal. Även om man fortsätter att hoppas...

Varför inte spara båda tid och ge en rättvisande bild av er själva? Jag fattar det inte.

Lätt lösning. Skriv att du har krav på ett visst BMI. Så slipper tjejer som inte är smala att slösa sin tid på dig. På så vis är du ju också själv ärlig med vad som är viktigt för dig i en relation.
  • Anonym (Lätt lösning)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-04-29 11:55:31 följande:

Nej, har aldrig tittat på sånt skräp.

Föredrar naturliga tjejer som är smala.

Skriv det i din presentation då. Och gå inte på dejter med tjejer som inte har helkroppsfoton.

Ju ärligare du är själv ju bättre match lär du få.
  • Anonym (Lätt lösning)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-04-30 12:10:04 följande:

Näe, det är inte lätt att hitta smala över 30 år. Tyvärr verkar även många unga vara överviktiga. Även om smala är vanligare bland unga.

Jag är dock för gammal för de flesta tjejer under 25 år. Då jag snart fyller 40.

Är du såpass gammal borde du vara tillräckligt modig för bara äga din snäva utseende preferens och skriva ut det i din profil vilket jag med flera redan har påpekat. Det FINNS gott äldre magra kvinnor också, liksom yngre. Jag har ingen aning om varför du inte lyckas träffa dem. Men så länge du inte är ärlig med vad du söker så får du ju skylla dig själv att det blir fel...
  • Anonym (Lätt lösning)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-04-30 12:33:00 följande:

Jag har ju flera helkroppsbilder där jag löptränar och andra där man ser att jag är smal/vältränad.  

Får ju mycket likes sen jag började träna.  Så tjejer är som sagt lika ytliga.  Men de flesta är som sagt mulliga/tjocka eller bor för långt ifrån. 

Fast att säga att du tränar och är fit är inte samma sak som att säga att du söker en smal vältränad tjej.

Det är väl bara att du skriver det så fattar ju tjejerna vad du är ute efter och slipper slösa tid på en dejt som inte leder någonstans.

Sen kan du ju lägga ner att det inte FINNS smala där du bor, för såvida du inte bor i en extremt liten håla långt borta från närmaste by/stad så finns det definitivt smala kvinnor överallt.
  • Anonym (Lätt lösning)
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-04-30 12:56:15 följande:

Kan vara så att de inte behöver Tinder.   Smala tjejer får så mycket uppmärksamhet.  Många verkar hela tiden vara i förhållanden.

Nej, det är dina egna fantasier. Smala singelkvinnor finns det gått om. Däremot blir nästan alla fetare i förhållanden. Gäller både kvinnor och män....
Svar på tråden Trött på tjejer utan helkroppsbild