Svärmor kommer få oss att göra slut
Det där låter EXAKT som min svärmor. Jag har varit krasslig och sitter i karantän och enligt 1177 är det sannolikt corona. Ljusglimten i allt detta var att jag i min enfald trodde att det skulle få ett slut på de ständiga oanmälda besöken. MEN INTE. Inte ens regeringens rekommendationer kan hindra den här kvinnan från att dyka upp på daglig basis. Hehe men nu verkar hon själv ha blivit smittad, så nu blir det väl lugnt i några veckor...
För att återvända till din tråd, så bered dig på att det kommer bli hundra resor värre när barnet väl är här. Du MÅSTE tala med din man! Vad tycker han om hennes beteende?
Min sambo stör sig typ lika mycket på hennes beteende som mig, men blir ändå sur när jag kritiserar henne (?mitt barn, andras ungar?) så det händer fan ingenting. Dessutom är hon så ordentligt inrullad i sin offerkofta att det är ett smärre mirakel att hon har någon syreupptagning överhuvudtaget.
Hon kritiserar ALLT i vårat hem hundra gånger per besök, och när min sambo säger åt henne att sluta börjar hon gråta (!) för att vi inte accepterar den hon är. Och så slutar det med att sambon säger ?ja och hon har ju egentligen rätt, hon är ju faktiskt bara sån och vi får acceptera det.?
?NEJ?!? HON FÅR LÄRA SIG ATT BITA SIG I TUNGAN OM HON VILL KRITISERA NÅGOT, VI SKA VÄL FÖR FAN INTE BEHÖVA ACCEPTERA DET HÄR? HON BETER SIG ILLA OCH BEHÖVER SKÄRPA SIG, DET ÄR INTE ETT DUGG SYND OM HENNE.?