• Anonym (Undrar)

    Är det sexigt med sperma?

    Vad tycker ni? Motivera gärna.

  • Svar på tråden Är det sexigt med sperma?
  • Xzx
    Anonym (nope) skrev 2020-05-03 00:26:39 följande:

    Att jag inte fattar grejen med alla som gillar sperma och som kan dra i sig kiss sperma och andra kroppsvätskor. Speciellt eftersom samma personer kan flippa om det är kiss på toagolvet eller en skitrand i toan. Dom kan ju slicka i sig det i andra fall. Fattar inte logiken bara.


    Jag tror du har missat något centralt här. För dig verkar kiss, bajs och sperma vara samma sak (om jag förstår dig rätt?) Men för det första så är det, de facto, inte det. Och för det andra tycker och tänker och känner inte alla som du.

    Jag förstår inte vad det är du har så svårt att förstå.
  • JonasSa
    Anonym (Linda) skrev 2020-05-03 07:55:03 följande:

    Kom med sperma bara


    Ska bara hitta leveransadressen! Solig
  • silver33

    Klart det är sexigt! Sedan skilsmässan har jag träffat mååånga kvinnor och jag vill påstå att 90% tar sperman i munnen och gillar det. De sväljer. Kysser dem gärna också om jag kommit i deras mun. Så ja, sperma är sexigt! 

  • Sam Ståhl

    Jag tycker det verkar som min fru inte alls tycker det är så vidare trevligt med sperma, det blir mest kladdigt efter att jag sprutat i henne då det rinner ut efter en stund. Hon vill inte ha sperman i munnen och sväljer den aldrig. Andra kvinnor jag varit med förr resonerade lika, aldra svalde gärna, det är nog väldigt olika helt enkelt.

    Min fru har aldrig velat att jag ska slicka ren henne, efter att jag sprutat i eller på/över henne vill hon alltid att jag ska ligga nära och kramas, även om jag gärna hade slickat ren henne tror jag.

    Jag som man tycker också att det är mycket kladd när jag sprutar, vid onani måste man ju alltid ha nån stans att göra av satsen om man sprutar. men lite egoboost är det ju när det sprutar hårt och långt.

    Ibland sprutar jag in i min egen mun, det smakar inte så speciellt mycket men är väl inte direkt gott.

  • Anonym (nope)
    Xzx skrev 2020-05-03 08:21:45 följande:
    Jag tror du har missat något centralt här. För dig verkar kiss, bajs och sperma vara samma sak (om jag förstår dig rätt?) Men för det första så är det, de facto, inte det. Och för det andra tycker och tänker och känner inte alla som du.

    Jag förstår inte vad det är du har så svårt att förstå.
    Fast det är i stort sett samma sak. Och vid oralsex får man i sig piss det är oundvikligt slickar man röv får man i sig skit. Och är det en person som inte är renlig av sig får man kanske även i sig skit om man suger eller slickar. Jag kritiserar inte jag har bara svårt att förstå logiken när folk kan bli hysteriska och tycka det är skitäckligt med några dropp piss bredvid toan medans man samtidigt kan ta det i munnen. Pissar inte själv utanför så det är inte för att försvara ett beteende det är bara logiken jag inte förstår. Sen vet jag att det inte är farligt att äta men det är ju det mesta vi kan ju ta nästan allt organiskt i munnen men bara för det vill man inte det.
  • Anonym (Hem igen)
    Anonym (nope) skrev 2020-05-03 21:42:15 följande:

    Fast det är i stort sett samma sak. Och vid oralsex får man i sig piss det är oundvikligt slickar man röv får man i sig skit. Och är det en person som inte är renlig av sig får man kanske även i sig skit om man suger eller slickar. Jag kritiserar inte jag har bara svårt att förstå logiken när folk kan bli hysteriska och tycka det är skitäckligt med några dropp piss bredvid toan medans man samtidigt kan ta det i munnen. Pissar inte själv utanför så det är inte för att försvara ett beteende det är bara logiken jag inte förstår. Sen vet jag att det inte är farligt att äta men det är ju det mesta vi kan ju ta nästan allt organiskt i munnen men bara för det vill man inte det.


    Känns som du fått det mesta inom sex om bakfoten. Speciellt när du blandar in avföring i en tråd som handlar om sperma.
  • Xzx
    Anonym (nope) skrev 2020-05-03 21:42:15 följande:
    Fast det är i stort sett samma sak. Och vid oralsex får man i sig piss det är oundvikligt slickar man röv får man i sig skit. Och är det en person som inte är renlig av sig får man kanske även i sig skit om man suger eller slickar. Jag kritiserar inte jag har bara svårt att förstå logiken när folk kan bli hysteriska och tycka det är skitäckligt med några dropp piss bredvid toan medans man samtidigt kan ta det i munnen. Pissar inte själv utanför så det är inte för att försvara ett beteende det är bara logiken jag inte förstår. Sen vet jag att det inte är farligt att äta men det är ju det mesta vi kan ju ta nästan allt organiskt i munnen men bara för det vill man inte det.
    ... Du har ju Ingen aning om vad du pratar om. Ditt inskränkta sinne klarar vi oss utan, tack och bock.
  • Anonym (nope)
    Anonym (Hem igen) skrev 2020-05-03 21:56:13 följande:
    Känns som du fått det mesta inom sex om bakfoten. Speciellt när du blandar in avföring i en tråd som handlar om sperma.
    Jag försöker bara förstå grejen. Och man får ju piss i munnen. Jag har bara svårt att förstå grejen speciellt som många tycker att det är äckligt i andra sammanhang. Och jag har svårt att förstå att man gillar att få sperma i munnen. Försöker bara förstå.
    Xzx skrev 2020-05-03 21:59:04 följande:
    ... Du har ju Ingen aning om vad du pratar om. Ditt inskränkta sinne klarar vi oss utan, tack och bock.

    Vad är det jag har fel om? Och varför är det inskränkt att försöka förstå sig på människor och saker som människor gör?
  • Pussan

    Det är ju själva sprutet som är det sexigaste, när hans kropp stelnar, han stönar och sprutar.... sperman är en produkt av detta som jag gärna tar hand om, i munnen eller på kroppen, men det är själva sprutet som är grejen

Svar på tråden Är det sexigt med sperma?