• Dr Börje

Kvinna: Hur ofta är du kåt?

Frågan jag ställer är hur ofta du som kvinna blir kåt. Att du konstaterar själv att du har "kåthetskänslan" som infunnit sig utan att du redan är halvvägs in i en sexakt. Känslan bara uppstår i dig.

Du får gärna berätta lite om vad det i såfall är som framkallar den samt även din ålder och huruvida du lever i en fast relation eller ej. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinna: Hur ofta är du kåt?
  • Anonym (Kåt tjej (50år))

Jag är singel sedan 9 år tillbaka.
    Har en älskare sedan 8 månader tillbaka, vi träffas ca två gånger i veckan.
    Vilket är alldeles för sällan för min del.  Skulle gärna ha sex flera gånger per dag.

• Anonym (Anonym)

I princip aldrig. Skulle vara nöjd om jag aldrig mer hade sex i hela mitt liv så som det ser ut nu.

• Sugetpar
    Anonym (Kåt tjej (50år)) skrev 2020-04-30 08:33:04 följande:

Jag är singel sedan 9 år tillbaka.

Har en älskare sedan 8 månader tillbaka, vi träffas ca två gånger i veckan.

Vilket är alldeles för sällan för min del.  Skulle gärna ha sex flera gånger per dag.

Då skulle du träffa oss;) vi har sex minst 2 gånger om dagen :)
  • Anonym (40+)

Eftersom det är slut med barnafödandet har min kropp kopplat bort den funktionen och det är helt ok.

• Anonym (Jo Jo)
    Sugetpar skrev 2020-04-30 09:06:24 följande:
    Eller hur !! !   Och Corona pandemin är bara en vanlig förkylning,,,,
  • Anonym (Kåt tjej (50år))
    Sugetpar skrev 2020-04-30 09:06:24 följande:
    Tack, men nej tack. 
  • Anonym (E)

0-2 gånger per månad. Om jag blir det så är det vanligtvist 1 eller kanske 2 dagar kring ägglossning eller under mens. Det är dock inte alla månader jag blir det alls.

• Anonym (Ella)

Jag är kåt ca 2,5 veckor i månaden.

Under ägglossningsveckan är jag superkåt och vill typ ligga varje dag. Övriga kåta veckorbhelllst minst 3 ggr i veckan.

Pms-veckan då har jag noll lust och ligger och gråter utan anledning och tycker livet är tungt. Drar mig undan alla och blir irriterad vid kroppskontakt.

Sen kommer mensen och då försvinner pms. Livet fylls med glädje igen och lusten smyger sig på men vill inte ha sex under den här veckan då jag känner mig känslig där nere och lite slibbigt.

Likadant varje månad.

Jobbigaste är nog humöret som åker bergodalbana utifrån min fertila kurva. Jobbigt att vara ledsen och osugen men också lila jobbigt att vara superkåt och typ tänka på sex hela tiden.

• Neqbeth

Är väl några gånger om dagen iaf, oftare om jag mår bra och allt känns bra i livet, mer sällan om jag är extremt stressad eller mår dåligt.

Ska dock inte förvirras med att jag vill knulla så ofta.

• Neqbeth

Är väl några gånger om dagen iaf, oftare om jag mår bra och allt känns bra i livet, mer sällan om jag är extremt stressad eller mår dåligt.

Ska dock inte förvirras med att jag vill knulla så ofta.

Svar på tråden Kvinna: Hur ofta är du kåt?