• Anonym (Mamma mu)

    Kommer vara otrogen

    Hej

    Det jag gör och tänker göra vet jag är helt fel men jag måste bara få skriva av mig då jag inte kan prata med någon om detta. Så snälla skriv inget om hur hemsk jag är för det vet jag redan!

    Är lyckligt gift med 2 barn och älskar verkligen min man och han visar verkligen att han älskar mig. Så vi har inga problem ihop och har aldrig haft det heller.

    Jag har aldrig tyckt om mig själv, alltid varit överviktig och inte känt mig kvinnlig.

    Nu har jag gått ner lite i vikt och känner att jag vill ta hand om mig och se bättre ut för min skull.

    Jag började för 2 månader sen att spela wordfeud igen och bytte min profilbild till en ny. Jag jag aldrig varit med om så många som börjat chatta med mig innan. Jag tycker det är roligt och svarar alltid och kan prata allmänt och kan vara lite busigt retsam med vissa. Men har bara varit på skoj.

    Men sen skaffade jag Kik och då blev det mer allvarligare ????

    Nu helt plötsligt har jag flera olika i olika åldrar och olika samtalsämnen.

    Men det finns en viss där vi båda känner sån sexuell dragning till varann. Även han upptagen.

    Har velat fram och tillbaka men känner nu att jag kommer träffa honom och vara otrogen (vilket jag egentligen redan har varit men inte fysiskt)

    Jag vet att det är så fel och kommer nog få sån ångest men kan inte släppa honom.

    Samtidigt så kan jag inte heller sluta skriva med dem andra då jag får sån kick av spänningen.

    Har aldrig haft en tanke på att vara otrogen förräns nu och jag vet att jag kommer vara det.

    Nån annan i samma sits?

  • Svar på tråden Kommer vara otrogen
  • Canadasvensk
    TS tror du att du är den första kvinnan som gått ner lite i vikt och vill göra det du "missade" som ung???

    Jag ser fram emot och läsa din nästa tråd om ca ett år när gubben kommit på dig och vill skiljas. Snart har du gått upp i vikt igen och mannen träffat och blivit kär i en 10 år yngre snygg kvinna. 

    D
    å kommer du sitta och tycka synd om dig i din tomma lägenhet och det enda du har att se fram emot är din vecka med barnen. 

    S
    å tycker jag du är hemsk? Nej! Tycker jag synd om dig om ett år? Knappast... 
  • annabellelee

    Men va? Du vill ha lite bekräftelse från män och har bestämt dig för att vara otrogen. Varför?

    Varför gör du inte slut om du vill ligga runt? Maken vill kanske också få den där bekräftelse-boosten.

  • Anonym (Idiot)

    Jo det är tä ligen enkelt.. Du raderar hans nr och slutar att prata med honom.. Du är inte skyldig honom nått men din man massor!

    Är din man ett elakt svin? Har din man vart otrogen...? På vilket sätt förtjänar din man ditt vidriga beteende??

    Gör slut med honom.. Se dig själv i ögonen...

  • Anonym (Johanna)

    Du tycker alltså att din man förtjänar att du är otrogen?

  • Anonym (Johanna)

    Du tycker alltså att din man förtjänar att du är otrogen?

  • Anonym (Tänk innan)

    Du älskar din man? Ändå vill du skada honom och er familj för alltid. Att bryta tilliten i ett förhållande, basen i ert äktenskap, skulle du vilja bli utsatt för detta? Vill du bli bortvald av din man? Det är ett val och beslut du tar. Aktivt.

    Är du beredd att skilja dig och bryta upp er familj? Alla som har något vid sidan av tror att det aldrig ska komma fram och reaktionen på det kan du aldrig förutse.

    Saknar du något i ert förhållande? Prata med din man eller skilj dig. Förödmjuka inte honom genom att sjunka så lågt,

    För dig kanske detta är kul men jag lovar att konsekvenserna inte är det.

  • Anonym (Distanspolisen)

    Har du tänkt på risken att smitta ner hela din familj med viruset. Är det verkligen värt det?

  • Jonnynilsson

    Svinigt beteende. Din man och barn förtjänat bättre. Lägg av medans du har möjlighet. Innan du blivit påkommen och innan du gör något fysiskt.

  • molly50
    Anonym (Mamma mu) skrev 2020-05-01 01:24:53 följande:

    Hej

    Det jag gör och tänker göra vet jag är helt fel men jag måste bara få skriva av mig då jag inte kan prata med någon om detta. Så snälla skriv inget om hur hemsk jag är för det vet jag redan!

    Är lyckligt gift med 2 barn och älskar verkligen min man och han visar verkligen att han älskar mig. Så vi har inga problem ihop och har aldrig haft det heller.

    Jag har aldrig tyckt om mig själv, alltid varit överviktig och inte känt mig kvinnlig.

    Nu har jag gått ner lite i vikt och känner att jag vill ta hand om mig och se bättre ut för min skull.

    Jag började för 2 månader sen att spela wordfeud igen och bytte min profilbild till en ny. Jag jag aldrig varit med om så många som börjat chatta med mig innan. Jag tycker det är roligt och svarar alltid och kan prata allmänt och kan vara lite busigt retsam med vissa. Men har bara varit på skoj.

    Men sen skaffade jag Kik och då blev det mer allvarligare ????

    Nu helt plötsligt har jag flera olika i olika åldrar och olika samtalsämnen.

    Men det finns en viss där vi båda känner sån sexuell dragning till varann. Även han upptagen.

    Har velat fram och tillbaka men känner nu att jag kommer träffa honom och vara otrogen (vilket jag egentligen redan har varit men inte fysiskt)

    Jag vet att det är så fel och kommer nog få sån ångest men kan inte släppa honom.

    Samtidigt så kan jag inte heller sluta skriva med dem andra då jag får sån kick av spänningen.

    Har aldrig haft en tanke på att vara otrogen förräns nu och jag vet att jag kommer vara det.

    Nån annan i samma sits?


    Ärligt talat. Tycker du verkligen att din man och dina barn förtjänar detta beteende från dig?
    Är det värt risken att splittra din familj bara för att du fått uppmärksamhet från andra män?
    Jag har också lyckats gå ner i vikt och fått uppmärksamhet från andra män.
    Men inte sjutton väljer jag att vara otrogen mot min man för det!
    Jag älskar och respekterar min man och han förtjänar att bli behandlad bättre än så. Och mina barn likaså.
    Så tänk efter innan du gör ett korkat val som kan innebära att du bara får ha dina barn på halvtid.
    Det finns alltid en risk att sanningen kommer fram.
    Bara för att den andre mannen är korkad nog att vara otrogen mot sin partner så behöver inte du vara det också.
  • enable007

    Vf startat du ett tråd när du redan har bestämt att du kmr vara otrogen . Hade inte rekommenderat , kuk som kuk . Du har redan hemma en som du älskar . Bättre knulla med en kuk du älskar :)

Svar på tråden Kommer vara otrogen