Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Dag 6 med detta resultat! Alltså, DAG 6?!
Och jag som skulle vara så cool och ta de som det kommer och testa tidigast på fredag. NUU kliar de i fingrarna! Hade molvärk igår morse och varit illamående idag. Bad sambon köpa ett test idag och han köpte t.o.m ett -testa tidigt- utan att jag ens bett om det.... så rent teoretiskt BORDE de visa redan imorgon om det är så...
Har inte bekräftat ÄL med stickor eller temp men borde va på ÄL+10-13 nånting... Tror ni jag kan hålla mig från att testa redan imorn? Lovande sambon att låta bli, haha...
Vi är väl några som tänkte testa på fredag?
Och jag som skulle vara så cool och ta de som det kommer och testa tidigast på fredag. NUU kliar de i fingrarna! Hade molvärk igår morse och varit illamående idag. Bad sambon köpa ett test idag och han köpte t.o.m ett -testa tidigt- utan att jag ens bett om det.... så rent teoretiskt BORDE de visa redan imorgon om det är så...
Har inte bekräftat ÄL med stickor eller temp men borde va på ÄL+10-13 nånting... Tror ni jag kan hålla mig från att testa redan imorn? Lovande sambon att låta bli, haha...
Vi är väl några som tänkte testa på fredag?
Jag blir knäpp på det här med symptom.. äl + 8 idag och haft molande värk sedan start, brukar inte känna så i vanliga fall! Har dessutom haft konstiga flytningar till och från sen äl och illamående som kommer och går. Något mindre trevligt är även att jag gör nummer 2 flera gånger om dagen på toaletten haha, så brukar det absolut inte vara! Någon annan som känner igen sig i sina symptom?
Jag försöker också att intala mig att inte testa innan BIM, men håller helt med om att dagarna går långsamt.
Hoppas vi får plussa i helgen! :)
Här hoppar jag gärna med :)
jag är lite osäker på när jag har bim, men runt den 16:de skulle jag tro. Jag slutade med minipiller för ett par månader sen så mensen har inte blivit regelbunden tror jag.
Vi är en sådär modern familj med varannan vecka barn och så en dotter har vi tillsammans.
Grattis till er som redan fått plus ?
Någon som har bim ungefär samtidigt? :) vad har ni för symtom? Jag har som mensvärk och är illamående från och till. Får väl vänta och se, tanken är att jag ska se om det dyker upp någon mens om jag klarar av att vänta så länge. Men imorgon blir huset fullt med barn och på fredag börjar sommarlovet och inser att det blir svårt att testa i smyg när dom är här. :)
Ja jag tänkte testa på fredag! Råkade ta ett test idag hehe. Men vi håller ut till fredag nu!
Jag har också haft värk sedan start, mest stickningar som är där hela tiden. Jag har inga flytningar, men jag har mått illa konstant nu i tre dagar. Är på ÄL + 11. Nummer två för mig är som vanligt hehe, men jag är lite hårdare i magen (ursäkta detaljen). När har du BIM?
Om jag känner min kropp rätt så kommer mensen på söndag. Flygningarna har upphört och nu ömmar ena bröstet. Tänk att tecken kam vara så olika för alla.
Mina gravidtecken är inga tecken alls, varit gravid tre ggr. Och ingen av gångerna har jag haft ett enda tecken, förutom mycket flytningar.