• Anonym (Sanna)

Sexuellt frustrerad tjej

Min kille har jobbat häcken av sig. Så fick vi äntligen en lucka att ligga. Har inte legat på länge. Jag fullkomligt brann av längtan och lust.

Återigen katastrofsex där han kommer snabbt, är för tafatt, gör saker (han vet) att jag inte gillar!

Återigen blev det att tillfredsställa mig själv i duschen och känner sådan sexuell frustration.

Jag försöker prata med honom. Hur jag vill ha det, vad jag gillar och inte gillar. Lyssnar på vad han tycker om och hur jag kan göra det skönt för honom.

Orkar inge ha det så här. Är snygg, sexig och vill känna mig åtrådd och bli passionerat tagen med storm. Han kommer på några minuter, allt är över och går ner för att jobba igen.

Fan....

Älskar honom så mycket men känner att tristessen nu i Corona tiden gör att jag klättar på väggarna. Sex är guldkanten i vardagen jag vill ha.

Vet inte vart jag vill komma i den här tråden men känner mig så less! :(

• Svar på tråden Sexuellt frustrerad tjej
  • Anonym (H)

Du jag valt att vara ihop med någon som är dålig i sängen. Då blir det så här.

• Sam Ståhl

Så bra att ni pratar och berättar flr varannan hur ni vill ha det. En god bit åt rätt håll!

Vet du om han är nöjd med den typen av sex ni har? Han kanske inte heller tycker det är kanon. Nåt annat som stör honom och dig och er, stress, rädsla etc?

Han borde rimligen också vara intresserad av att du ska tycka att det blir bra för dig med. Annars är han en egoistisk skitstövel.

Skulle det funka att ni pratar med varandra om att lite köra typ varannan gång om ni är väldigt osynkade med hur ni vill ha det. Ena gången gör ni som du vill och nästa gång som du vill. Inom rimliga gränser förstås, man ska ju aldrig göra sånt man inte vill!!

Lycka till

/ ,Sam

• Anonym (Bängo)
    Anonym (Sanna) skrev 2020-05-01 16:06:58 följande:

Vet inte vart jag vill komma i den här tråden 

Det vet jag.
  • BusaGumman

Precis samma hände mig idag! Klumpigt och dåligt och några stötar och pjoff. Jag kunde inte dölja min frustration (pga dylika episoder, länge utan sex samt tomma löften om förbättring) och sa att nu slutar jag be om sex, whatever då det ändå ändå är såhär skit, känns förnedrande. Jag blev arg. Han försöker inte ens.

• Anonym (H)
    BusaGumman skrev 2020-05-01 17:06:28 följande:

Precis samma hände mig idag! Klumpigt och dåligt och några stötar och pjoff. Jag kunde inte dölja min frustration (pga dylika episoder, länge utan sex samt tomma löften om förbättring) och sa att nu slutar jag be om sex, whatever då det ändå ändå är såhär skit, känns förnedrande. Jag blev arg. Han försöker inte ens.

Fascinerande hur många kvinnor som väljer killar som är dåliga i sängen. Eller snarare väljer att vara kvar i relationer med killar som är usla i sängen.
  • Anonym (Bängo)
    Anonym (H) skrev 2020-05-01 17:25:53 följande:
    Fascinerande hur många kvinnor som väljer killar som är dåliga i sängen. Eller snarare väljer att vara kvar i relationer med killar som är usla i sängen.
    Ja, och att så många kvinnor är bra i sängen, men så många män är usla.
  • Anonym (Pop)

Har han alltid varit dålig i sängen, eller är det nu, med stress på jobbet och så?

• Anonym (R)

Det är ingen mänsklig rättighet att få bra sex.

• Anonym (Pop)
    Anonym (R) skrev 2020-05-01 19:19:14 följande:

Det är ingen mänsklig rättighet att få bra sex.

Nej. Men hon kan ju helt sluta ha sex med honom.
Svar på tråden Sexuellt frustrerad tjej