Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

Bäst att vara singel?

Anonym (downonthestreet) skrev 2020-05-02 09:05:51 följande:
    Jag har aldrig haft en tjej. Känner samma som dig, men jag får vara realistisk. Kanske aldrig kommer träffa någon.
    Och när man läser om alla som har det dåligt i sina förhållanden, så kanske det ändå är bäst att vara singel.
    Jo men folk väljer ju också rena idioter att vara tillsammans med. De som är nöjda sitter sällan och startar trådar på FL om hur underbar deras partner är.

Exempel på folk man inte ska vara tillsammans med: folk som är otrogna, trycker ner en mentalt, gör illa en fysiskt, försöker styra sin partners liv, är egoister i förhållandet och i princip skiter i sin partner. Låter självklart, eller hur? Ändå läser man flera nya trådar om detta dagligen.

Välj rätt från början eller välj bort i tid. Man mår bättre och har bättre livskvalitet om man har en partner (som inte är en skitstövel).
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Hollen) skrev 2020-05-02 09:46:30 följande:
    Det är inte så lätt som att ?välj rätt från början?. Det är nämligen tyvärr inte så att dessa idioter visar sitt rätta jag från början!

Har haft förhållanden. Aldrig mer. Fyfan.
    Var det det enda i min kommentar du läste....? T ex andra halvan "välj bort i tid", som kan ske redan medan man dejtar.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Hollen) skrev 2020-05-02 15:51:02 följande:
    Men det är inte alltid dessa visar sitt rätta jag ?i tid?! Vad är det du inte fattar? Många gånger visar det sig inte förrän man redan är i ett förhållande och vissa fall inte förrän man är gravid och eller är gift! Vissa manipulerar och vet exakt hur de ska bete sig bra och normalt tills de har en ?fast? och det är ?för sent?. Vissa är mindre medvetet manipulerande men visar sin bästa sida tills dess man är i förhållande med dem och de slappnar av och börjar ta en för givet.
    Att göra slut i tid betyder inte att man nödvändigtvis dumpar någon efter några veckor, det kan ta år innan det visar sig vad som är rätt! Du behöver verkligen inte vara otrevlig, dessutom har vi ju exakt samma åsikt! Skäms för hur du beter dig människa!
Svar på tråden Bäst att vara singel?