Inlägg från: AnnaNMbgd |Visa alla inlägg
  • AnnaNMbgd

Kommer min sons relation till min släkt påverkas?

Förstår hur du tänker. Jag bor utomlands med mina barn(6 och 4 år) och man. Vi åker till Sverige ca. 10dagar över jul och 14 dagar under sommaren. Sedan så brukar familjen i Sverige komma till oss på besök också. Jag tycker att när vi väl träffas under dessa dagarna så är det verkligen kvalitetstid och vi umgås nästan 24/7.

Tyvärr så kan jag sakna det där riktigt nära. "Jag ska till Plantagen (eller något annat ställe) ska jag köpa något till er när jag ändå är där/vill ni följa med?

Spontana middagar, fikaträffar och powerwalks i skogen med hundarna saknar jag också.

Nu bor ju du mycket närmare din familj ?? med endast 100km mellan er så är det enkelt att bara ta bilen dit. Du kan åka dit över en helg bara du och din son utan din partner. Jag själv har åkt flera gånger ensam med barnen till Sverige och tycker att det är jätteskönt. Skönt att slippa hosta och se till att min man har det roligt när vi är där, också skönt att slippa prata engelska.

Summa summarum, tror inte att du ska noja ?? nu är det Covid och lite annorlunda. Men efter detta så kommer ni ha massor av tillfällen att umgås

Svar på tråden Kommer min sons relation till min släkt påverkas?