• Tue 5 May 2020 11:54
    996 visningar
    4 svar
    4
    996

    HJÄLP! Ekonomisk knipa

    Hej

    Ska försöka hålla mig så kort som möjligt. Har jobbat på samma jobb i snart 8 år och har aldrig haft några större ekonomiska bekymmer trots att jag har 6 olika krediter på totalt 170 000:- med varierande räntor. Nu är jag dock permitrerrad från mitt arbete och tjänar inte lika mycket samt får inte jobba över som jag brukade göra. Min fråga till er är om ni tror jag kan ta ett samlingslån och lösa alla mina "små" krediter. Vill inte göra en UC i onödan, har hört att det är svårare att få lån nu under Corona tider. Någon med erfarenhet som kan rekommendera en bra långivare eller någon seriös sida där man kan jämföra lån till en ränta på Max 5-6%

    Mvh

  • Svar på tråden HJÄLP! Ekonomisk knipa
  • Tue 5 May 2020 12:03
    #1
    +1
    Sebbeenkelt skrev 2020-05-05 11:54:18 följande:

    Hej

    Ska försöka hålla mig så kort som möjligt. Har jobbat på samma jobb i snart 8 år och har aldrig haft några större ekonomiska bekymmer trots att jag har 6 olika krediter på totalt 170 000:- med varierande räntor. Nu är jag dock permitrerrad från mitt arbete och tjänar inte lika mycket samt får inte jobba över som jag brukade göra. Min fråga till er är om ni tror jag kan ta ett samlingslån och lösa alla mina "små" krediter. Vill inte göra en UC i onödan, har hört att det är svårare att få lån nu under Corona tider. Någon med erfarenhet som kan rekommendera en bra långivare eller någon seriös sida där man kan jämföra lån till en ränta på Max 5-6%

    Mvh


    Din bank
  • Tue 5 May 2020 12:53
    #2

    Finns väl såna där företag, typ Lendo, som jämför olika banker?
    Ger bara en UC oavsett hur många banker som kollar.

  • Tue 5 May 2020 12:54
    #3

    Hej, finns en sida som förmedlar lån, och har samlat dem absolut bästa lånen.


    Erbjuder även gratis kreditscore utan att man måste signera något avtal.
    Har både snabblån och privatlån, även företatgslån, så du kan hitta precis va du söker.


    Är faktiskt en legit bra sida! Önskar dig all lycka.


    www.snabbtochenkelt.se

  • Fri 8 May 2020 19:42
    #4
Svar på tråden HJÄLP! Ekonomisk knipa