Överväldigad och värdelös, känner någon annan såhär?
Lite deppig rubrik jag vet men vill väl mest bara se om jag är ensam om att känna såhär (och ifall inte kanske någon annan som känner likadant får veta att den inte är ensam heller!) Är i v36 med andra barnet och har sedan typ v25 känt mig helt värdelös för att jag haft krämpor och trötthet som inte gett med sig. Orkar då liksom inte göra allt jag vill göra eller kunnat göra tidigare vilket för mig har varit en skitsvår omställning, har nog inte lyckats än. Jag har fått ett flertal komplikationer denna graviditet medan jag seglade igenom min första och mådde topp hela vägen så nu känner jag mig överväldigad och ibland panikslagen av smärta och att orken inte finns. Jag ser mig omkring och ser allt som behövs göras, promenaderna jag borde gå... allt jag borde orka. Men jag orkar bara inte, vilket får mig att känna mig värdelös. Finns det någon som känner igen sig eller är jag bara lat och borde bita ihop och orka mer? Jag försöker tänka så otroligt positivt hela tiden men allt tar liksom över.