• angel-1990

Bim maj & juni 2020 ??

Hej allihopa och välkomna hit

Jag och sambon är nu inne på 4e försöket till vårt andra barn. Jag har äl om två dagar, alltså den 9/5 och bim den 20/5.

Bim lista

Angel90: 20/5

• Svar på tråden Bim maj & juni 2020 ??
  • Tildasafira
    Annha354 skrev 2020-05-23 06:57:39 följande:

Inget

Kryss

Va?

Annha354 skrev 2020-05-23 06:57:39 följande:

Inget

Kryss

Va?

Sitter i samma båt, fattar inte. Ger dessa spökstreck?
  • Annha354

[quote=80420859][quote-nick]Tildasafira skrev 2020-05-23 08:15:26 följande:[/quote-nick][/quote]

Så konstigt!

Vilken dag är du på efter mens?

• Tildasafira
    Annha354 skrev 2020-05-23 08:46:08 följande:

[quote=80420859][quote-nick]Tildasafira skrev 2020-05-23 08:15:26 följande:[/quote-nick]

Så konstigt!

Vilken dag är du på efter mens?[/quote]

Borde ha den senast imorgon.. Fick liknande resultat för två dagar sen så började ju hoppas. Men nu blir jag osäker för isåfall borde det väl ha ökat?

Var ligger du i cykeln?
  • Tildasafira
    Tildasafira skrev 2020-05-23 08:54:32 följande:

Så konstigt!

Vilken dag är du på efter mens?

Borde ha den senast imorgon.. Fick liknande resultat för två dagar sen så började ju hoppas. Men nu blir jag osäker för isåfall borde det väl ha ökat?

Var ligger du i cykeln?[/quote]

Ska tilläggas att det syns bättre än när man laddar upp det här xD blir ju sämst kvalité
  • Annha354
    Tildasafira skrev 2020-05-23 08:55:47 följande:

Var ligger du i cykeln?

Ska tilläggas att det syns bättre än när man laddar upp det här xD blir ju sämst kvalité[/quote]

Jag är på ägglossning+15 skulle haft min mens för 2 dagar sedan. Skall göra ett nytt test på måndag.

Ja det syntes bättre på testet hemma än på kortet för mig också.

Hoppas ditt kryss blir starkare. Ser att det finns där i alla fall.
  • Emmethhh
    Annha354 skrev 2020-05-23 07:54:44 följande:

Efter en timme

Det där är ju tydligt positivt! Grattis!
  • Anonym (Humlan)
    Tildasafira skrev 2020-05-22 11:31:33 följande:

Fick ett svagt plus igår på cb, men orolig att det är spök.. Lägger in bild.

Dock har bu mina tuttar bränt sem igår morse, och mensen är inte här än, hoppas!!

Men vad spännande med alla symptom och testet! Har du vågat testa idag också? :D
  • Tildasafira
    Anonym (Humlan) skrev 2020-05-23 15:44:35 följande:

Men vad spännande med alla symptom och testet! Har du vågat testa idag också? :D

Ja och idag fick jag detta resultat:

Kan båda vara spökstreck?! :o orolig o hoppfull på samma gång

Hur går det för dig?

• Anonym (Humlan)
    Tildasafira skrev 2020-05-23 17:03:57 följande:

Ja och idag fick jag detta resultat:

Kan båda vara spökstreck?! :o orolig o hoppfull på samma gång

Hur går det för dig?

Jag kan ju absolut se ngt där också! Ser det blått ut? Och är det starkare än gårdagens? Hoppas det är ett plus nu!! :D

Jag har fått mina vanliga spottings, däremot inte ont i magen vilket jag alltid har. BIM är imorgon. Har ont i brösten och har idag var smått illamående/yr. Tog ett babyplan testa tidigt och ser en svaaaag linje, dock starkare än tidigare, men med min historik så tänker jag att det nog kan vara ett spök... :/ men yrseln är faktiskt inget jag brukar ha i normala fall... kan bara hålla tummarna!
Svar på tråden Bim maj & juni 2020 ??