• Elin P

    Bästa streamingtjänsten?

    Min son 15 år har som största intresse film och serier (har Asperger så svårt med sociala grejer). Han har plöjt hela Netflix utbud nu och jag har lovat skaffa någon ny streamingtjänst till sommaren då han har lov. Vilken är bäst? Han gillar mest science fiction och action. Kom med tips!

  • Svar på tråden Bästa streamingtjänsten?
  • Aniiee

    Jag kan inte hjälpa annat än att slå ett slag för anime. Det finns tusentals sci-fi och actionserier att se, och nytt kommer med rasande fart, minst 3-4 sevärda per säsong (dvs kvartal).

    Så har han inte något emot att testa att se på anime så kan jag lotsa er frammåt.


    I have a growing lack of disgust for you
  • Elin P
    Aniiee skrev 2020-05-11 21:46:11 följande:

    Jag kan inte hjälpa annat än att slå ett slag för anime. Det finns tusentals sci-fi och actionserier att se, och nytt kommer med rasande fart, minst 3-4 sevärda per säsong (dvs kvartal).

    Så har han inte något emot att testa att se på anime så kan jag lotsa er frammåt.


    anime är det en streamingtjänst alltså? Hur skaffar man den?
  • Aniiee
    Elin P skrev 2020-05-11 22:02:00 följande:
    anime är det en streamingtjänst alltså? Hur skaffar man den?
    Nej, det är en "stil" eller vad jag ska kalla det. Tecknat. Fast för tonåringar/vuxna, mycket av det.
    I have a growing lack of disgust for you
  • Aniiee

    Fråga grabben om han sett Fullmetal Alchemist på Netflix och om han gillade det.


    I have a growing lack of disgust for you
  • ds3

    Enligt mej är Netflix den bästa. Nästa i listan på delad plats är HBO/Viaplay. Kollar man på recensioner så ligger Viaplay ofta snäppet högre men marginellt.

  • Mentat

    Finns en hel del på YouTube också, den är inte att förakta. Jag tittade senast på 6h-serien om Dune (SciFi om du inte känner till den)

Svar på tråden Bästa streamingtjänsten?