Västerbotten, var bo?
Vännäs! Nära till sjöar. Ligger fint vid älven. Tågförbindelse till i Umeå som ligger ca 3 mil bort, finns jobb i både vännäs och Umeå. Bra skolor för alla åldrar.
Vännäs! Nära till sjöar. Ligger fint vid älven. Tågförbindelse till i Umeå som ligger ca 3 mil bort, finns jobb i både vännäs och Umeå. Bra skolor för alla åldrar.
Låter bra. Rent naturmässigt gillar jag sjöar och älv, fiskemöjligheter samt bad är trevligare i sjö tycker jag. Vännäs verkar vara barnvänligt, stämmer det?
Och jag tänker samtidigt att innåt landet är mer snösäkert än precis vid kust. Snö är viktigt ;D
Låter bra. Rent naturmässigt gillar jag sjöar och älv, fiskemöjligheter samt bad är trevligare i sjö tycker jag. Vännäs verkar vara barnvänligt, stämmer det?
Och jag tänker samtidigt att innåt landet är mer snösäkert än precis vid kust. Snö är viktigt ;D
Låter ju superbra. Hoppas bara det finns villor till salu för rimligt pris framöver, verkar vara en del som flyttar utåt från Umeå för att det är så dyrt inne i stan... Kan tänka mig att priserna går upp då. Och vi vill ogärna ha ett jättelån.
Hur är möjligheterna att hitta lägenhet som rymmer en barnfamilj i Vännästrakten? Lär ju bli så man bor till en början när man flyttat tänker jag.