• Maddis17

Känslig/ överdrev

blev as kåt när jag satt snett bakom en grymt snygg kille. Jag kunde inte låta bli att ta handen innan för byxor och trosorna och börja pulla. Förmodligen såg man de utan på om man är så snuskig att kolla folk där.

Nu var de en tjej som skulle gå av som stod nästan bredvid där jag satt och innan hon gick av så kallade hon mig för snuskhummer.

Men de är la hon som är en snuskhummer som ens kollar mig mellan benen?

• Svar på tråden Känslig/ överdrev
  • Vargaflickan

Jahapp, då fick vi det bekräftat att det här är ett trollkonto... Samma ts som gjorde tråden om att hon skulle "revolutionera modevärlden" och allt var det var.

• Maddis17
    Vargaflickan skrev 2020-05-12 14:08:19 följande:

Jahapp, då fick vi det bekräftat att det här är ett trollkonto... Samma ts som gjorde tråden om att hon skulle "revolutionera modevärlden" och allt var det var.

Du kan ju sluta ljuga, du vet verkligen inget om troll isåfall. De jag säger är sant...
  • Maddis17
    Anonym (ooo) skrev 2020-05-12 13:57:25 följande:

Om vi ska fatta vad du skriver så är det bra om du skriver ordentligt och inte som man pratar.

Alla kan la råka slarva? Sluta att vara så grinig
  • Anonym (ooo)
    Maddis17 skrev 2020-05-12 14:42:28 följande:
    Alla kan la råka slarva? Sluta att vara så grinig
    Tycker mer du låter grinig. Jag är definitivt inte grinig. Det är inte att slarva, att skriva som du gör, det är något heeeelt annat Flört
Svar på tråden Känslig/ överdrev