• Wed 13 May 2020 05:51
    1189 visningar
    17 svar
    17
    1189

    Vad ser Melania Trump i Donald?

    Hon ser en mycket framgångsrik president som inte är rädd för journalister. Förmodligen den bäste presidenten i USA:s historia.

  • Wed 13 May 2020 07:38
    #8
    sextiotalist skrev 2020-05-13 06:56:44 följande:

    Åh my god.

    Den största pajasen, som, trots manus, ändå slänger ut grodor.

    När tom CNN börjar bojkotta hans presskonferenser, då är hans storhet liten.

    En bra ledare bryr sig om journalister. Ser dom som utmanare och ett bra sätt att få ut sitt budskap. En bra ledare klarar av att ifrågasättas av journalister och andra ledare.

    Vad hon ser hos honom har jag ingen aning, men misstänker att hon inte gillar situationen alls och är väldigt obekväm i sin roll


    CNN hahaha, snacka om pajaser. Men om frågan på riktigt handlar om hur Trump behandlar kvinnliga journalister så är svaret att han behandlar avskum på samma sätt oavsett om de är kvinnor eller män. Eller har han varit snäll mot idioten Jim Lacosta?

    Jag tycker faktiskt synd om såna som dig som tror på allt som SR, SVT, CNN, BBC, MSNBC och andra kulturmarxistiska propagandaorgan framför. Det finns andra som berättar en annan version, betydligt mer trovärdig. Till exempel styxhexenhammer på bitchute och youtube.
  • Wed 13 May 2020 18:51
    #14
    +1
    SweeneyTodd skrev 2020-05-13 13:08:52 följande:

    Du menar vinklad media, som du bara lyssnar på när det passar dina intressen och världsbild. Allt som inte passar din världsbild avfärdar du som ''kulturmarxistisk''.


    Att det finns folk som tror att det finns ovinklad media visar att grundskolan lyckats i sitt samhällsuppdrag.

    Men nu handlade inte den här tråden om så obetydliga människor som du och jag utan den handlar om TS underförstådda argument att en kvinna som Melania Trump skulle tycka att det är något fel i hur Donald Trump uppför sig. TS är kvar i 1950-talet där män behandlade kvinnor på ett hövligt sätt. Både presidenten och hans fru är moderna människor och om någon attackerar presidenten slår han tillbaka, vare sig det är en man eller kvinna. Rätt så.
Svar på tråden Vad ser Melania Trump i Donald?