• Längtar efter en bebis

    Letrozole & ovitrille

    Heej tjejer har börjat med Letrozole och sprutan ovitrille ..

    Första kuren trippel direkt..

    Börja med den 4 maj sluta med sista tabletten 7 maj, hade tid för kolla äggblåsorna hade en mogen på 19 mm och tog samma dag sprutan ovitrille 12 maj ...

    Hur gåre är er andra som kör med Letrozole och sprutan ovitrille?

  • Svar på tråden Letrozole & ovitrille
  • Aya2019

    Ingen tur där för mig har pcos ???? men en vän till mig lyckades efter 3 månader med spruta och letrozol hon försökte innan dess i ca 6 månader????

    Själv tog jag ovitrelle pruta och letrozol samt metformin som ska hjälpa till men ingen tur ännu har gjort det i sen september tills nu, men det bli IVF idag skickades det remiss för IVF ?? de är långa köer för IVF men jag kommer att fortsätta med spruta och letrozol ett tag till ???????????

    Hoppas att du har turen vid din sida och att det går bra för dig ????????????????

  • Längtar efter en bebis
    Aya2019 skrev 2020-05-13 21:19:36 följande:

    Ingen tur där för mig har pcos ???? men en vän till mig lyckades efter 3 månader med spruta och letrozol hon försökte innan dess i ca 6 månader????

    Själv tog jag ovitrelle pruta och letrozol samt metformin som ska hjälpa till men ingen tur ännu har gjort det i sen september tills nu, men det bli IVF idag skickades det remiss för IVF ?? de är långa köer för IVF men jag kommer att fortsätta med spruta och letrozol ett tag till ???????????

    Hoppas att du har turen vid din sida och att det går bra för dig ????????????????


    Ooj guud beklagar verkligen önskar er all lycka av hela mitt hjärta..

    Jag har oxå pcos övervikt och sen mena utan öl men blir alltid gravid på första försöket med Letrozole och sprutan ovitrille.. detta är Nu barn nr 4 och detta är första kuren.. så håller tummarna vi får se hur de går denna gång
  • sussan

    Har  provat Letrozol & Ovitrelle 3 gåger tyvärr utan resultat. Väntar in nästa mens och ska ge det en fjärde chans nu. 


    För mig har enkel dos räckt med Letrozol, har fått finaäggblåsor men har inte haft turen på min sida. Ska prova lägga till Lutinus vagnialtabletter denna gång. 

  • amandakollb
    sussan skrev 2020-05-15 20:48:05 följande:

    Har  provat Letrozol & Ovitrelle 3 gåger tyvärr utan resultat. Väntar in nästa mens och ska ge det en fjärde chans nu. 

    För mig har enkel dos räckt med Letrozol, har fått finaäggblåsor men har inte haft turen på min sida. Ska prova lägga till Lutinus vagnialtabletter denna gång. 


    Hej, såg att du ska ta lutinus, när ska du börja ta det efter äl och hur många och hur länge ska du ta dem?:)
  • sussan
    amandakollb skrev 2020-05-22 06:31:37 följande:

    Hej, såg att du ska ta lutinus, när ska du börja ta det efter äl och hur många och hur länge ska du ta dem?:)


    Jag vet inte det än. Ska på ultraljud på onsdag, så jag får nog mer info då.
Svar på tråden Letrozole & ovitrille