• FDFMGA

Rätt att kalla SD för nazister men förbjuden att säga det om S

Rataxes skrev 2020-06-12 11:09:36 följande:

Fråga din sidekick, byfånen med navelluddsfetischen om det. Hen brukar ju ha spådomar om det mesta att dela med sig av.

Rataxes skrev 2020-06-20 12:30:13 följande:
    Det har du ju faktiskt rätt i, du är ju bara den bokstavskombinerade fånens sidekick.

Ursäkta. Jag hade inte noterat att du är tillbaka från Flashback. Trevligt, tycker jag i och med att du så väl lyckas gestalta en del av nyhögerns drag.

Ett är det där med sidekickers och det där med att utgå från att andra har samma behov som man själv har.

Det är liksom en upponervänd politisk värld nuförtiden, där högern är ängsligt kollektivistisk till sin kararktär medan vänstern tycks bestå av självständiga induvidualister.

Men det är klart, detsamma visas ju tydligt Vorld values studies - men då iofs på nationell nivå där svenskarna ses som extremt individualistiska och antiauktoritära trots att man har förtroende för myndigheter. Men det gäller ju knappast alla som bor i Sverige, en del nyanlända lär ju hamna på diametralt motsatta sidan tillsammans med osjälvständiga nyhögeraktivister.

Hoppas du blir kvar den här gångenSolig
  • FDFMGA
    Rataxes skrev 2020-06-25 09:46:11 följande:
    Jag tittar in här då och då och har gjort så hela tiden. Intresset för detta forum är dock inte särskilt stort varken från min sida, den tänkande delen av användarna, eller från de som driver siten. Räkna därför inte med att jag visar något nämnvärt intresse, varken för navelluddsaktivism eller stövelslickeri.
    Snyggt.

Du tillhör alltså inte den del av nyhögern som konsekvent undviker att rikta sig till den man vill diskutera.

Vi får väl se om resten av de som tröttnade på Pk-definitionen av däremellan och på hävdandet att en population inte kan vara större än sig själv också tittar in under ordinarie nick.

Varmt idag. Påminner om min gamla mormor som varma sommardagar brukade säga "bättre fly än illa fläkta" och begav sig till svalkan i jordkällaren
Svar på tråden Rätt att kalla SD för nazister men förbjuden att säga det om S