• Anonym (man-1)

    Min fru lesbisk?

    Funderar på om min fur kan vara lesbisk? Sett på historisk att hon kollar lesbisk porr. På tjejer som gnider könen mot varandra.


    Varit gifta i 10 år och har barn. Hade sex ofta i början. Inte så ofta nu. Hon tar aldrig initiativ till det. Har förspel och ser till att hon får orgasm. Hon är inte aktiv när vi har det. Ligger bara helt stilla. Ibland kan man tro hon sover under akten.  Vill inte testa nya saker, Bara köra missionären.  Även funderat på om hon är asexuell.


    Prata om det nån gång men inte fått något svar på varför hon är sån. Allt är bra i övrigt.

  • Svar på tråden Min fru lesbisk?
  • KimLinnefeldt

    Testa att läsa en erotisk novell tillsammans, eller lyssna. Där det är lesbisk kärlek med. Eller fantisera själv i hennes öra om hur kåt du blir av att tänka på två kvinnor tillsammans, hur de gnider sina kön mot varandra. Se hur hon reagerar.

    Hon kanske är bisexuell. I så fall kan ni ju jobba därifrån.

  • Anonym (Anonym)

    Det finns väldigt många som är bisexuella, det kanske hon också är. Oberoende av om hon tittar på tjejer när hon onanerar så betyder inte det att hon är olycklig med dig, ångrar ert äktenskap osv.

    Ta ett samtal och fråga henne. Det brukar ge tydligare svar än att fråga främlingar på FL.

  • Anonym (Man)
    "Ta ett samtal och fråga henne. Det brukar ge tydligare svar än att fråga främlingar på FL."

    Bästa rådet jag läst här. Någonsin!

    Men fy vad tråkigt det skulle vara om alla följde det...Cool
  • Anonym (Anna)

    Inte nödvändigtvis, jag kollar på lesbiska när de smeker och ger oralt.

    Jag är väldigt hetro

  • mammabitch
    Anonym (Man) skrev 2020-05-15 13:58:11 följande:
    "Ta ett samtal och fråga henne. Det brukar ge tydligare svar än att fråga främlingar på FL."

    Bästa rådet jag läst här. Någonsin!

    Men fy vad tråkigt det skulle vara om alla följde det...Cool
    word! Skål
  • Anonym (man-1)

    Har frågat. Hon blev bara irriterad och sa varför hon skulle vara det. 

  • älskamigmucho

    Prata med henne... kanske inte vill ha lesbiskt sex meb tänder på att se när snygga kåta tjejer har sex med varandra eller så kan hon va bi o drömma om att få testa med en annan kvinna... jag tycker du ska fråga henne om vad hon blir riktigt kåt av... prata om hur hon skulle vilja göra... du kanske tycker det är sexigt m två kåta tjejer samtidigt? Kåta upp henne o dig själv m det...

  • Anonym (ooo)

    Man kan ju fantisera om det utan att för den skull vara homosexuell. Hon kanske blev irriterad för att hon vill ha sina fantasier i fred?

    Jag kan fantisera om ställningar jag absolut inte alls vill testa på riktigt men det är lite spännande att tänka på dem. 

Svar på tråden Min fru lesbisk?