• Anonym (Undrar)

är paysafecard sexköp ?

Hej! Jag chattade med en tjej på nätet och ska träffas men det lät lite skumt när hon ville ha en ( paysafecard ) första träffet. Alltså hon hörde av sig efter att hon såg att jag söker en kk och hon skrev att det är ingen sexköp eller betalning utan hon vill ha det istället för vinflaska eller blommor. Jag är osäker nu om jag ska verkligen träffa henne.

Räknas paysafecard som sexköp ??? Tack för er tips

• Svar på tråden är paysafecard sexköp ?
  • Anonym (T)

Satsa på någon annan. Hon vill inte ha dig det är uppenbart. I värsta fall kan det vara en fälla för att sätta dit dig också. Inte första gången det händer i så fall.

• Anonym (Undrar)
    Anonym (T) skrev 2020-05-16 13:58:18 följande:

Satsa på någon annan. Hon vill inte ha dig det är uppenbart. I värsta fall kan det vara en fälla för att sätta dit dig också. Inte första gången det händer i så fall.

Så kände jag med, för jag skrev att jag köper vin och blommor alltså inga problem men vill först testa om kemin stämmer och om vi klickar först... hon vill ha det direkt vid första träffet och det som inte kändes rätt
  • Anonym (Va?)

Vad är ens ett paysafecard?

• Anonym (Undrar)
    Anonym (Va?) skrev 2020-05-16 14:08:00 följande:

Vad är ens ett paysafecard?

Det är när man vill köpa på ett säkert sätt från nätet så man behöver inte använda sitt bankkort. Som en present kort man med valfritt användning :)
  • Anonym (Hej)

Eh ja!

Hon vill ha pengar (paysafecard är ju typ "check") i utbyte mot att få träffa dig (och du får sex) om du skulle haft med en flaska vin eller blommor så hade du a) valt det själv b) något ni konsumerat tillsammans (=vinet).

• Anonym (T)
    Anonym (Undrar) skrev 2020-05-16 14:06:13 följande:

Så kände jag med, för jag skrev att jag köper vin och blommor alltså inga problem men vill först testa om kemin stämmer och om vi klickar först... hon vill ha det direkt vid första träffet och det som inte kändes rätt

Och känns det inte som rätt så har du svaret.
  • Anonym (Andreas)

1. Hon lockar dig med en summa som motsvarar något litet typ en flaska vin och nån gåva = bokning av kund

2. Hon kommer i efterhand kräva dig på saftig belopp på en helkväll i hennes sällskap oavsett om det ledde till sex = fakturering av kundmöte (givetvis är det du som står för hela notan på restaurang, hotell, etc utöver detta)

3. Tänk själv.

• Anonym (Andreas)

Du inser att punkt 2 handlar om betalning av utförd tjänst?

• Anonym (Men vad tror du??)
    Anonym (Undrar) skrev 2020-05-16 13:56:27 följande:

Hej! Jag chattade med en tjej på nätet och ska träffas men det lät lite skumt när hon ville ha en ( paysafecard ) första träffet. Alltså hon hörde av sig efter att hon såg att jag söker en kk och hon skrev att det är ingen sexköp eller betalning utan hon vill ha det istället för vinflaska eller blommor. Jag är osäker nu om jag ska verkligen träffa henne.

Räknas paysafecard som sexköp ??? Tack för er tips

Om jag går på en dejt begär jag inget...Kommer killen med en present till första dejten så är det upp till honom och inget jag har något att säga till om. Att hon kräver pengar av dig betyder att hon antingen är en prostituerad eller så vill hon ha en sugerdaddy... Hon är iallafall inte intresserad av dig utan bara av pengar... Hon är ingen kk utan en "working girl"..... 

Undvik som pesten, för inget bra med sig!

• Tunnis

Om du går på första dejten ska du varken ge vinflaska, blommor eller något paysafecard.

På första dejten så är det första gången man träffas och inte läge för presenter.

• Anonym (Undrar)

Tack för alla värdefulla tips... jag lägger ner det då ^_^ det blir ingen träff :D

• Anonym (Andreas)
    Anonym (Undrar) skrev 2020-05-16 16:29:11 följande:

Tack för alla värdefulla tips... jag lägger ner det då ^_^ det blir ingen träff :D

Bara så att du vet så dessa tjejer siktar ofta på män som har gott ställt ekonomiskt samt kanske har väldigt lite eller ingen erfarenhet av dejting och förhållande. Utseendemässigt är dom ofta tiopoängare och ger intryck av att de är världsvan, berest och påläst och nån snyfthistoria i bakfickan...
  • Fjäril kär

Ett bra tips är att bildsöka tjejerna på Google så hittar du garanterat mängder av olika profiler och annonser på massa olika ställen. Oftast samma bilder i olika namn.
  • Fjäril kär

Ett bra tips är att bildsöka tjejerna på Google så hittar du garanterat mängder av olika profiler och annonser på massa olika ställen. Oftast samma bilder i olika namn.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Andreas) skrev 2020-05-16 16:55:08 följande:

Bara så att du vet så dessa tjejer siktar ofta på män som har gott ställt ekonomiskt samt kanske har väldigt lite eller ingen erfarenhet av dejting och förhållande. Utseendemässigt är dom ofta tiopoängare och ger intryck av att de är världsvan, berest och påläst och nån snyfthistoria i bakfickan...

Aa stämmer hahaha hon är sjukt snygg :D
  • Anonym (Undrar)
    Fjäril kär skrev 2020-05-16 16:57:52 följande:

Aa ska göra det på datorn ^_^ det gick inte att söka bilden från mobilen :)
Svar på tråden är paysafecard sexköp ?