Inlägg från: Anonym (Undrar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Undrar)

är paysafecard sexköp ?

Hej! Jag chattade med en tjej på nätet och ska träffas men det lät lite skumt när hon ville ha en ( paysafecard ) första träffet. Alltså hon hörde av sig efter att hon såg att jag söker en kk och hon skrev att det är ingen sexköp eller betalning utan hon vill ha det istället för vinflaska eller blommor. Jag är osäker nu om jag ska verkligen träffa henne.

Räknas paysafecard som sexköp ??? Tack för er tips

• Svar på tråden är paysafecard sexköp ?
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (T) skrev 2020-05-16 13:58:18 följande:

Satsa på någon annan. Hon vill inte ha dig det är uppenbart. I värsta fall kan det vara en fälla för att sätta dit dig också. Inte första gången det händer i så fall.

Så kände jag med, för jag skrev att jag köper vin och blommor alltså inga problem men vill först testa om kemin stämmer och om vi klickar först... hon vill ha det direkt vid första träffet och det som inte kändes rätt
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Va?) skrev 2020-05-16 14:08:00 följande:

Vad är ens ett paysafecard?

Det är när man vill köpa på ett säkert sätt från nätet så man behöver inte använda sitt bankkort. Som en present kort man med valfritt användning :)
  • Anonym (Undrar)

Tack för alla värdefulla tips... jag lägger ner det då ^_^ det blir ingen träff :D

• Anonym (Undrar)
    Anonym (Andreas) skrev 2020-05-16 16:55:08 följande:

Bara så att du vet så dessa tjejer siktar ofta på män som har gott ställt ekonomiskt samt kanske har väldigt lite eller ingen erfarenhet av dejting och förhållande. Utseendemässigt är dom ofta tiopoängare och ger intryck av att de är världsvan, berest och påläst och nån snyfthistoria i bakfickan...

Aa stämmer hahaha hon är sjukt snygg :D
  • Anonym (Undrar)
    Fjäril kär skrev 2020-05-16 16:57:52 följande:

Ett bra tips är att bildsöka tjejerna på Google så hittar du garanterat mängder av olika profiler och annonser på massa olika ställen. Oftast samma bilder i olika namn.

Aa ska göra det på datorn ^_^ det gick inte att söka bilden från mobilen :)
Svar på tråden är paysafecard sexköp ?