Inlägg från: Anonym (Pelle) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pelle)

Mer Paolo Roberto

Men hallå...

Varenda vettig man i Svedala gör just nu vågen i decenniets största skadeglädje.

Paulo står ju egentligen för allt som feministerna säger sig avsky. Men det går inte ihop eftersom feministerna gillar Paulo. Därför är det så kul att just han åker dit. Men var inte oroliga, snart är han tillbaka i tv4.

• Anonym (Pelle)
    Anonym skrev 2020-05-17 00:50:03 följande:
    Hur vet du att hon är 20 år?
    Och vad har åldern på PR med saken att göra?

Han kommer inte bli kemiskt kastrerad, han kommer få det straff som lagen säger.
    Är du inte glad att han åkte dit?
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Ja) skrev 2020-05-17 01:07:02 följande:

Undrar om svenska fruar förstår vad deras män gör när de åker på företagsresor till andra länder.

Jag har arbetat på ett företag som bjuder kunder på resor ibland.. där räcker inga 10%, kan jag säga.

Det är nog där du hittar de 10%'en. Har varit på sådana resor med flera olika typer av företag. Det är en enorm skillnad mellan olika branscher kan jag säga.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym skrev 2020-05-17 01:18:09 följande:
    Det har inte med saken att göra.
    Kanske inte det.

Paolo har genom åren tjänat mycket pengar och skapat ett kändisskap baserat på att han burit sig åt som en idiot, skadat en massa människor. Precis ett sådant beteende som etablissemanget gillar. Därav är det otroligt kul att just han åker dit för sexköp

Nu tvingas t.o.m tv4 ta en paus från Roberto, men var inte orolig. Kvinnorna gillar män som beter sig så här. Han är tillbaka i rutan inom ett år och skulden kommer läggas på män som sköter sig.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Sulan) skrev 2020-05-17 07:18:06 följande:
    Bara för att du känner en feminist som gillar Paolo Roberto innebär det inte alla, eller ens de flesta, feminister gillar honom.

Han har gjort så många korkade och manschauvinistiska uttalanden genom åren att de flesta feminister faktiskt tar avstånd från honom.

Att han beskriver sina utåtagerande beteenden, misshandel (våld mot andra) och sexköp (även det våld mot andra) som självskadebeteende är bara sjukt.
    Han är ett kriminellt as, inget snack om den saken.

Dock skulle han aldrig få vara programledare i tv4 om inte kvinnorna gillade honom. Du tror väl inte att det är männen som vill se honom på tv?

Snart är han tillbaka i rv4 igen, deras me too-engagemang var bara ren bluff.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-05-17 08:32:42 följande:
    Jag tror aldrig dom tar tillbaka honom i tv-rutan.
    Du menar att hans tidigare liv som ligist och våldsverkare var en merit för en roll i madia, men gränsen går vid sexköp?

Han är tillbaka inom ett år, lita på mig. Mediaminnet är 3 månader. Sen kommer han tala ut på riktigt. Skriva en bok. Startar säkert välgörenhetsfonder, fan och hans moster.

Han har ju alltid varit en stor skit, vilket media inte har något emot.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-05-17 08:51:28 följande:
    Svenskar ser av någon anledning värre på sexköp än vad de gör på våld.

Feminister kommer aldrig tillåta att han kommer tillbaka igen eftersom han köpt sex av kvinnor.
    Njae, feminister älskar farliga bad boys. Han behöver bara spöa på en datanörd och be om ursäkt, skriva en bok till, laga lite mat och se lite italiensk ut. Sen är detta glömt.
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Sulan) skrev 2020-05-17 09:59:07 följande:
    Många kvinnor faller för bad boys, det innebär inte att alla feminister gör det.

Du vet väl att även män kan vara feminister?
    Vem som helst kan kalla sig feminist. Troligen kommer Paolo snart ut som feminist.
  • Anonym (Pelle)
    Xenia skrev 2020-05-17 13:30:36 följande:
    Trafficking brukar ändå vara förbjudet i de flesta länder. Då borde det vara förbjudet att utnyttja trafickingoffer också.

Det handlar f ö i detta fall om att PR ansetts som ett föredöme, någon man lyssnar på när det gäller träning och matlagning. Jag skulle inte längre vilja lyssna på vad han säger, skulle bara tänka på vad han gjort.

PR är ingen stackars handikappad man som inte kunde få till på det på annat sätt. Han är relativt nygift med en tjej som är hälften så gammal som han, ändå vill han utnyttja en prostituerad som extra krydda. Det är inte synd om honom.
    Det är intressant. Tidigare i sitt liv har han sparkat in tänderna på folk. Misshandlat och gett andra män men för livet. För mig är det ofattbart att någon kunde se honom som ett föredöme. Men så länge hans gangsterfasoner bara drabbade män så var det kanske okej.

• Anonym (Pelle)
    Xenia skrev 2020-05-17 13:32:33 följande:
    Vilka "feminister" gillar Paulo Roberto?

Jag har alltid tyckt att han var en arrogant mansgris men anade inte hur illa det var förrän nu.
    Du skrev ju nyss att han ansågs som ett föredöme och någon "man" lyssnar på när det gäller träning och matlagning.
Svar på tråden Mer Paolo Roberto