• Anonym (Paret)

    Corona har börjat tråka ut oss - Camsexar folk nu för tiden?

    Finns det sidor/sätt där man inte behöver betala pengar för att chatta med någon lite erotiskt sådär? 
    På vår tid fanns ju massa med chattar men idag verkar det som att man behöver skapa konto och så kostar det pengar.
    Googlade lite och såg något som hette Omegle men det funkar ju inte alls, måste konstant verifiera att man inte är en robot...

    Coronaviruset har ju tagit oss flesta med storm. I vårt läge jobbar en hemifrån heltid och en är i nuläget permitterad. Detta har fått oss att börja få lite långtråkigt. Efter en diskussion igår så lyfte han tanken om att skoja till det och kanske prova på camsex, något som inget av oss gjort på mååånga år. Hon var inte helt emot tanken men ville förmodligen inte visa sig själv så värst mycket.

    Men jag undrar, finns det folk där ute som sexchattar? nu menar jag vuxna människor/par givetvis som tycker det är lite småbusigt en kväll då och då.

    Kom gärna med tips!

    Tack på förhand.

  • Svar på tråden Corona har börjat tråka ut oss - Camsexar folk nu för tiden?
  • Anonym (.)

    Dirtyroulette.com finns ju. Väldogt sexinriktat och gratis. Tror det finns nån betalversion också, men gratis finns som sagt. Dock 95% ensamma män.

  • Real Time

    Tyvärr inga vettiga svar till dig TS, känns som mycket av det där försvann efter funplanet och msn...men kan ha fel.

  • Anonym (Paret)
    Anonym (.) skrev 2020-05-18 19:55:45 följande:

    Dirtyroulette.com finns ju. Väldogt sexinriktat och gratis. Tror det finns nån betalversion också, men gratis finns som sagt. Dock 95% ensamma män.


    Tack för svar! testade sidan lite snabbt men wow, bara kukar direkt i ansiktet utan något chattande alls. rätt äckligt faktiskt.
    Real Time skrev 2020-05-18 19:57:52 följande:

    Tyvärr inga vettiga svar till dig TS, känns som mycket av det där försvann efter funplanet och msn...men kan ha fel.


    msn och funplanet minns jag väl :) bra tag sedan nu. tack för svar du med.

    hoppas på blir tips!

    /Paret
  • Sugetpar
    Anonym (Paret) skrev 2020-05-18 18:06:46 följande:

    Finns det sidor/sätt där man inte behöver betala pengar för att chatta med någon lite erotiskt sådär? 

    På vår tid fanns ju massa med chattar men idag verkar det som att man behöver skapa konto och så kostar det pengar.

    Googlade lite och såg något som hette Omegle men det funkar ju inte alls, måste konstant verifiera att man inte är en robot...

    Coronaviruset har ju tagit oss flesta med storm. I vårt läge jobbar en hemifrån heltid och en är i nuläget permitterad. Detta har fått oss att börja få lite långtråkigt. Efter en diskussion igår så lyfte han tanken om att skoja till det och kanske prova på camsex, något som inget av oss gjort på mååånga år. Hon var inte helt emot tanken men ville förmodligen inte visa sig själv så värst mycket.

    Men jag undrar, finns det folk där ute som sexchattar? nu menar jag vuxna människor/par givetvis som tycker det är lite småbusigt en kväll då och då.

    Kom gärna med tips!

    Tack på förhand.


    Vart i Sverige finns ni?
  • Anonym (Paret)
    Sugetpar skrev 2020-05-18 21:54:19 följande:
    Vart i Sverige finns ni?
    Hej. Västkusten. Men det är alltså inte tal om träff irl utan lite bus någon kväll med webcam. kanske bara nöjer oss med chatt utan cam också till att börja med.
    Trevlig kväll.
  • Anonym (cam)

    Hallå. Finns alltid cam4.com och chaturbate.com/

    Dom är gratis men vissa personer som cammar vill att man ska sponsra dom innan dom tar av något. Finns även folk som tar av sig utan att man behöver sponsra.

  • Anonym (cam)

    Ah såg nu att ni ville chatta med någon också. :)

    Man ska läsa allt först. :P

    Så glöm mina länkar då för detta är bara kommersiell camming. :)

  • KimLinnefeldt

    IX.nu är i princip gratis, men om man vill kunna bjuda in någon till en privat chatt måste man betala någon hundring i månaden. Man kan dock bli inbjuden av någon som betalar ett abonnemang.

    Där kan man chatta, rollspela, hitta till varandra på Skype eller i Superforum (anonyma telefonsamtal).

  • Anonym (Paret)
    Anonym (cam) skrev 2020-05-19 10:57:15 följande:

    Ah såg nu att ni ville chatta med någon också. :)

    Man ska läsa allt först. :P

    Så glöm mina länkar då för detta är bara kommersiell camming. :)


    Ingen fara :)
    KimLinnefeldt skrev 2020-05-19 11:00:32 följande:

    IX.nu är i princip gratis, men om man vill kunna bjuda in någon till en privat chatt måste man betala någon hundring i månaden. Man kan dock bli inbjuden av någon som betalar ett abonnemang.

    Där kan man chatta, rollspela, hitta till varandra på Skype eller i Superforum (anonyma telefonsamtal).


    Okej, tack för svar. Verkar med andra ord vara betydligt svårare för ett par nu mera att hitta på lite bus på nätet :) lite trist!
  • Sugetpar
    Anonym (Paret) skrev 2020-05-19 14:49:45 följande:

    Ingen fara :)Okej, tack för svar. Verkar med andra ord vara betydligt svårare för ett par nu mera att hitta på lite bus på nätet :) lite trist!


    Vi chattar gärna med er :)
Svar på tråden Corona har börjat tråka ut oss - Camsexar folk nu för tiden?