Jag är förkrossad
Hej.. detta är första gången jag skriver här, brukar dock söka mig hit när jag undrar något och vill veta vad folk tycker.
Det är så här, jag har varit sambo med en underbar man i över fyra år.
Han berättade för några år sen att han hade haft en sexuell relation med en annan man på en sexklubb. Jag frågade massor så klart men dömde aldrig honom, han tyckte att eftersom jag var bisexuell skulle jag förstå, och det gjorde jag.
Han ville ha spänningen och det fick han, och enligt honom så var det slut med det.
Men kvinna är man, och under åren har jag väl inte släppt det helt och hållet (fast bara i mitt huvud) aldrig nämnt något, men fått små tecken då och då, om att han kanske gillar män mer än vad han tror..
glömde nämna att han gick igenom en incident när han var liten, med en man, som ?rörde honom? opassande...
Han har gett mig som sagt små tecken, tillräckligt för att jag frågat honom nån gång om han är bisexuell.
Vår sexliv har varit bra och jag vet att han attraheras av kvinnor också.
Sen har vi haft våra sexproblem med impotens vilket har gjort att jag börjat undra.
Skit samma...
Saken är att han har lätt för att ljuga, jag har kommit på honom men ?vita lögner? enligt honom, men aldrig när det handlar om andra tjejer, men det har förvånat mig hur lätt han har för att dölja och ljuga om ibland helt löjliga saker.
Förtroendet saknas...
Och för två dagar sen läste jag hans mobil.
Hittade programmet KIK, han chattade där med två olika män, sexprat, om vilka ställningar dom gillar och om när dom skulle träffas och vad dom skulle göra med varandra, samt bilder!!!
På kropp och ansikte!!! Kom på senare att han hade ett konto sen 3 år på body contact, där han sökte män. Jag dog den stunden.
Konfronterade honom när han kom hem och efter en stund så förklarade han att han känner sig attraherad sexuellt av män, men när han väl bestämmer träff så blir han äcklad och slutar. Han har haft kontot från och till många år, men aldrig träffat någon.
Och att det var första gången han skickade bild på ansiktet, men flera gånger på sin nakna kropp.. på hemsidan står hans penisstorlek och om han är rakad eller inte.. information som är mitt, mitt.. jag känner mig våldtagen, sviken, förkrossad.
Kanske inte så mycket för att det är män det handlar om, utan för att han inte berättade, för att han tog steget, öppna konto, ladda bilder, och prata på det sättet med andra människor, människor som han inte känner, han gjorde det, och riskerade vår fina liv. Vår familj med barnen, våra planer..
Jag slängde ut honom igår och bad honom söka hjälp, för alla gånger han ljugit, för att han ska veta vad han vill ha etc.
Har inte pratat med honom mer, men vet inte riktigt vad jag ska göra, jag dör inombords, jag vet inte om jag kan lita på honom igen, om det kan bli vi igen.
Han lovade och svor på hans bara knän att allt handlade om ord och bilder, aldrig pratat i telefon eller haft kontakt.. ironisk nog så pratade vi om Paoloincidenten dagen innan och båda kom överens om att det inte var så synd om honom utan hans barn och flickvän, att det enda han ångrar nog är att han blev ?tagen?
Och dagen efter händer det mig... just nu känns det som att jag ALDRIG kommer att lita på någon igen, när jag, ALLTID sagt sen vi träffades att ärlighet varar längst, att man ska ta sina misstag och inte vara egoistiskt, att vi kan lösa allt tillsammans så länge vi är ärliga.
Jag dör inombords , jag är förkrossad och helt vilse nu.