• Anonym (vuxen­film)
    Wed 20 May 2020 08:10
    3206 visningar
    11 svar
    11
    3206

    Kvinna, spelar du in sexvideo?

    Nu är Magdalena Graaf senaste kändisen som fått mobilen hackad och en sexfilm har läckt ut på nätet.

    Kvinnor gillar ju inte att visa upp sig eller att vara sexsymboler, så varför ställer ni upp på att spela in när ni har sex?
    Endast för pojkvännens skull?

  • Svar på tråden Kvinna, spelar du in sexvideo?
  • Wed 20 May 2020 08:14
    #1

    Jag tror att det handlar om bekräftelsebehov.

  • Wed 20 May 2020 08:25
    #2

    Jag är så där gammal att jag är av åsikten att så länge det inte finns några bildbevis för alla galenskaper jag har haft för mig så har de aldrig inträffat!

    Är numera i dejtingsvängen och det skulle aldrig falla mig in att skicka någon bild som jag inte kan stå för och absolut inte spela in när jag har sex med folk!

    Sedan förstår jag inte riktigt syftet med att spela in sig själv. Är tanken att man ska lägga upp det på nätet och ev tjäna pengar så ok, men för att bara ha hemma?


    Ska man sitta en tisdagskväll och i studiesyftet titta på den och sedan försöka lära sig saker från den hur man ska förbättra något eller why?


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Malin­)
    Wed 20 May 2020 08:37
    #3

    Jag och pojkvännen (numera maken) spelade in när vi hade sex. Det var faktiskt en riktigt sexig kväll, ett härligt minne. Sedan har vi någon gång tittat på videon tillsammans.

    Numera ligger videobandet i en låda, gömd längst in i en vrå på vinden. Märkt med "privatporr - titta inte", så att inte barnen får för sig att titta om vi missar att städa undan bandet innan vi dör. (Å andra sidan får de nog inte tag på någon videobandspelare ändå vid det laget.)

  • Wed 20 May 2020 08:46
    #4
    Anonym (Malin) skrev 2020-05-20 08:37:16 följande:

    Jag och pojkvännen (numera maken) spelade in när vi hade sex. Det var faktiskt en riktigt sexig kväll, ett härligt minne. Sedan har vi någon gång tittat på videon tillsammans.

    Numera ligger videobandet i en låda, gömd längst in i en vrå på vinden. Märkt med "privatporr - titta inte", så att inte barnen får för sig att titta om vi missar att städa undan bandet innan vi dör. (Å andra sidan får de nog inte tag på någon videobandspelare ändå vid det laget.)


    Haha ! 

    Sant, skulle dom hitta en videobandspelare så hade dom inte fått igång den Cool
  • Anonym (Sunda­ncer)
    Wed 20 May 2020 08:46
    #5
    Anonym (Malin) skrev 2020-05-20 08:37:16 följande:

    Jag och pojkvännen (numera maken) spelade in när vi hade sex. Det var faktiskt en riktigt sexig kväll, ett härligt minne. Sedan har vi någon gång tittat på videon tillsammans.

    Numera ligger videobandet i en låda, gömd längst in i en vrå på vinden. Märkt med "privatporr - titta inte", så att inte barnen får för sig att titta om vi missar att städa undan bandet innan vi dör. (Å andra sidan får de nog inte tag på någon videobandspelare ändå vid det laget.)


    Gärna tittat lite.. Cool
  • Wed 20 May 2020 08:46
    #6
    Anonym (Malin) skrev 2020-05-20 08:37:16 följande:

    Jag och pojkvännen (numera maken) spelade in när vi hade sex. Det var faktiskt en riktigt sexig kväll, ett härligt minne. Sedan har vi någon gång tittat på videon tillsammans.

    Numera ligger videobandet i en låda, gömd längst in i en vrå på vinden. Märkt med "privatporr - titta inte", så att inte barnen får för sig att titta om vi missar att städa undan bandet innan vi dör. (Å andra sidan får de nog inte tag på någon videobandspelare ändå vid det laget.)


    Och just det namnet kommer göra att de verkligen kommer titta på den om de löser teknikfrågan...
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Malin­)
    Wed 20 May 2020 10:19
    #7
    Mandel skrev 2020-05-20 08:46:37 följande:
    Och just det namnet kommer göra att de verkligen kommer titta på den om de löser teknikfrågan...
    Tror du det? Jag skulle aldrig någonsin vilja se mina föräldrar ha sex.

  • Anonym (vuxen­film) Trådstartaren
    Wed 20 May 2020 10:23
    #8
    +1
    Anonym (Malin) skrev 2020-05-20 10:19:38 följande:
    Tror du det? Jag skulle aldrig någonsin vilja se mina föräldrar ha sex.
    Inte jag heller. Men man har olika smak.
  • Wed 20 May 2020 15:31
    #9

    Den va inte mycket att se. 
    PR trick kanske ;)

  • Anonym (vuxen­film) Trådstartaren
    Wed 20 May 2020 16:49
    #10
    Lahall skrev 2020-05-20 15:31:34 följande:

    Den va inte mycket att se. 
    PR trick kanske ;)


    Det sa Yasmine Bleeth också, om Pamela Anderson/Tommy Lee. Hon skulle ha gjort det bättre. Undrar om hon gjorde det?
  • Anonym (H)
    Wed 20 May 2020 18:18
    #11

    Aldrig

Svar på tråden Kvinna, spelar du in sexvideo?