• Anonym (Hg)

    Ligger med andra trots kär i min pojkvän

    Hej alla glada! Nu är det såhär att jag och min kille har varit tillsammans i snart 2 år. Jag älskar honom jättemycket och vill spendera hela livet med honom. MEN jag tycker inte han presterar så bra i sängen så på senasts har jag börjar ligga med andra... inga känslor alls inblandade då det endast är min kille jag är kär i, störtkär. Jag skulle vilja påstå att det inte räknas som otrohet då inga känslor är inblandade men är rädd för vad min älskade pojkvän ska säga om jag berättar! Hur hade ni tagit detta om det var ni som var kille?

  • Svar på tråden Ligger med andra trots kär i min pojkvän
  • Robert 832
    Anonym (Guru) skrev 2020-05-22 08:39:08 följande:

    Jag är kluven där. Skulle nog mest bli ledsen. Men inte heller omöjligt att jag skulle bli upphetsad av det. Vad fan är fel på en? 


    Man blir både och.
  • Lione81

    TS gör ett inlägg. Drygt 30 har svarat och inget svar ifrån TS. Hahaha FL är lite för lättlurade!

  • Oerhörd
    Robert 832 skrev 2020-05-21 19:24:08 följande:

    Jag hade blivit sjukt upphetsad men jag är ovanlig på det sättet.

    Tror faktiskt inte din kille bryr sig så mycket om du hade känslor eller ej för de andra men betydligt mer om det faktum att du inte brydde dig om att ta hans känslor i beaktning.

    I regel är det sveket som gör ont, inte handlingen. De flesta i öppna relationer är fine med partners som ligger med andra och de allra flesta överhuvudtaget är fine med att deras respektive haft andra före. Det är just sveket.


    Du får mitt hjärta att klappa en gnutta fortare <3

    Svek är ju vanligtvis inte ok i några relationer alls.
  • Oerhörd
    Anonym (TROLL) skrev 2020-05-21 23:50:43 följande:

    varför svarar folk seriöst i tråden? fattar inte ALLA att det är ett troll som vill ha uppmärksamhet?


    Är det så tungt att bjuda någon som vill ha uppmärksamhet på det? Jag har råd att bjuda, spelar inte ens nån roll i vilket syfte ts vill ha uppmärksamhet. Hen ber om det, och jag har inget behov av att visa upp hur smart jag (kanske) är genom att ifrågasätta sanningshalten i frågeställningen. Sånt beteende får inte min båt att flyta, vänlighet och engagemang däremot är fint.

    Vill du ha en kram? Din varning tyder på att du kanske behöver lite uppmärksamhet du också.
  • Oerhörd
    Lione81 skrev 2020-05-22 08:57:11 följande:

    TS gör ett inlägg. Drygt 30 har svarat och inget svar ifrån TS. Hahaha FL är lite för lättlurade!


    #24
  • Anonym (TROLL)
    Oerhörd skrev 2020-05-22 12:25:48 följande:
    Är det så tungt att bjuda någon som vill ha uppmärksamhet på det? Jag har råd att bjuda, spelar inte ens nån roll i vilket syfte ts vill ha uppmärksamhet. Hen ber om det, och jag har inget behov av att visa upp hur smart jag (kanske) är genom att ifrågasätta sanningshalten i frågeställningen. Sånt beteende får inte min båt att flyta, vänlighet och engagemang däremot är fint.

    Vill du ha en kram? Din varning tyder på att du kanske behöver lite uppmärksamhet du också.
    är du dum eller? 
    vet du inte vad ett internettroll är? man ska inte ge dom uppmärksamhet.
    man ska låta dom självdö.
  • Tecum
    Oerhörd skrev 2020-05-21 23:42:54 följande:
    Han har också andra. Det var jag som gick med på det, och vid det här laget; ja, jag skulle lämna honom om han tog tillbaka det. Vi vet om och känner till, men känner inte varandras partners.
    Hur fungerar ert eget sexliv, har det blivit bättre, blir det mer sällan eller inte alls?
  • Robert 832
    Oerhörd skrev 2020-05-22 12:16:35 följande:

    Du får mitt hjärta att klappa en gnutta fortare <3

    Svek är ju vanligtvis inte ok i några relationer alls.


    På så sätt?!

    Vanligtvis, nej. Avskyr svek generellt men just när det gäller trohet har jag en märkligt positiv inställning till svek.
  • Anonym (Oj)
    Anonym (Hg) skrev 2020-05-21 13:19:42 följande:

    Hej alla glada! Nu är det såhär att jag och min kille har varit tillsammans i snart 2 år. Jag älskar honom jättemycket och vill spendera hela livet med honom. MEN jag tycker inte han presterar så bra i sängen så på senasts har jag börjar ligga med andra... inga känslor alls inblandade då det endast är min kille jag är kär i, störtkär. Jag skulle vilja påstå att det inte räknas som otrohet då inga känslor är inblandade men är rädd för vad min älskade pojkvän ska säga om jag berättar! Hur hade ni tagit detta om det var ni som var kille?


    Hue gammal är du?
  • Oerhörd
    Anonym (TROLL) skrev 2020-05-22 13:06:17 följande:

    är du dum eller? 

    vet du inte vad ett internettroll är? man ska inte ge dom uppmärksamhet.

    man ska låta dom självdö.


    Om dum betyder snäll in i det längsta så har du rätt. Jag ska göra precis som jag vill. Om någon tycker att det här är roligt så kostar det mig ingenting. Beklagar att du tar så illa vid dig.
  • Oerhörd
    Tecum skrev 2020-05-22 21:25:52 följande:

    Hur fungerar ert eget sexliv, har det blivit bättre, blir det mer sällan eller inte alls?


    Är bättre lika med mer ofta? Det oaktat så har vi varit tillsammans i 22 år. I perioder har det varit stendött och i andra perioder har det varit fantastiskt. Det går fortfarande i vågor.
  • Tecum
    Oerhörd skrev 2020-05-23 09:19:19 följande:
    Är bättre lika med mer ofta? Det oaktat så har vi varit tillsammans i 22 år. I perioder har det varit stendött och i andra perioder har det varit fantastiskt. Det går fortfarande i vågor.
    Bättre är väl om man vill oftare med partnern? Men tack för intressanta svar, jag tror att mänga förhållanden hade gått att rädda om man vågade tänka som ni. Tyvärr lägger moraltänk och "inlärd" svartsjuka hinder i vägen.
    Men det hade inte passat mig, låter jobbigt att skaffa nya partners, det var svårt nog att hitta den jag har...
  • molly50
    Anonym (Hg) skrev 2020-05-21 13:19:42 följande:

    Hej alla glada! Nu är det såhär att jag och min kille har varit tillsammans i snart 2 år. Jag älskar honom jättemycket och vill spendera hela livet med honom. MEN jag tycker inte han presterar så bra i sängen så på senasts har jag börjar ligga med andra... inga känslor alls inblandade då det endast är min kille jag är kär i, störtkär. Jag skulle vilja påstå att det inte räknas som otrohet då inga känslor är inblandade men är rädd för vad min älskade pojkvän ska säga om jag berättar! Hur hade ni tagit detta om det var ni som var kille?


    Om nu detta är sant. Du kanske skulle fråga din pojkvän om han tycker det är otrohet det du håller på med?
    Det är väl upp till honom att avgöra det.
  • Oerhörd
    Tecum skrev 2020-05-23 09:31:19 följande:

    Bättre är väl om man vill oftare med partnern? Men tack för intressanta svar, jag tror att mänga förhållanden hade gått att rädda om man vågade tänka som ni. Tyvärr lägger moraltänk och "inlärd" svartsjuka hinder i vägen.

    Men det hade inte passat mig, låter jobbigt att skaffa nya partners, det var svårt nog att hitta den jag har...


    Bättre är om alla blir mer nöjda :)

    Haha, ja så kan en ju också tänka. Du får hålla i lagom hårt då!
  • LadyThunder
    Robert 832 skrev 2020-05-22 21:33:22 följande:

    På så sätt?!

    Vanligtvis, nej. Avskyr svek generellt men just när det gäller trohet har jag en märkligt positiv inställning till svek.


    ,,positiv inställning till svek,,? Hur menar du där? Ett svek är väl ett svek? Utveckla..?
  • Robert 832
    Barejag skrev 2020-05-25 23:23:41 följande:

    ,,positiv inställning till svek,,? Hur menar du där? Ett svek är väl ett svek? Utveckla..?


    Du har säkert hört talats om "bitterljuv smärta"?

    Finns de, som jag, som går igång på en otrogen partner.
  • Anonym (norrlänning)

    Skulle lämnat dig och aldrig haft något mer med dig att göra. Man är inte otrogen om man älskar sin partner. Ja såtillvida att det inte är ett öppet förhållande men dom flesta vill inte ha det. Du bör nog lämna killen om han inte är viktigare för dig.

  • LadyThunder
    Robert 832 skrev 2020-05-25 23:29:33 följande:

    Du har säkert hört talats om "bitterljuv smärta"?

    Finns de, som jag, som går igång på en otrogen partner.


    Nej, jag kanske bor under en Sten. Är det en form av självstraffning eller helt enkelt en fetisch? Hoppas du inte tar illa åt dig för att jag frågar! Jag är ärligt nyfiken!
  • Robert 832
    Barejag skrev 2020-05-25 23:42:27 följande:

    Nej, jag kanske bor under en Sten. Är det en form av självstraffning eller helt enkelt en fetisch? Hoppas du inte tar illa åt dig för att jag frågar! Jag är ärligt nyfiken!


    Helt klart en fetisch.
Svar på tråden Ligger med andra trots kär i min pojkvän