Det här med att hitta rätt partner...
Jag är en kille på 23 år.
Jag har haft sex med 15 stycken och haft 1 riktigt förhållande på 1 år och 1 förhållande som hade blivit mer om vi inte var tvungna att göra slut och det var på 4 månader. Innan jag träffade mitt ex så träffade jag en person som också var riktigt bra och vi fick starka känslor för varandra men livet kom mellan oss och vi behövde flytta ifrån varandra. Samma sak hände med den andra tjejen.
Saken för min del är att jag är väldigt driven. Jag ser bra ut men inget wow och jag går verkligen hårt in för det om jag dejtar en tjej. Tycker det är kul när man skämmer bort varandra med romantik.
Problemet blir sedan att jag spenderar så mycket tid på att jobba, gymma och läsa böcker osv att jag inte kommer i kontakt med så mycket tjejer. Jag har Tinder men det är inte särskilt kul och det är heller inte optimalt för att hitta de tjejer som jag letar efter. Jag träffade båda min ex via tinder, men den första var jag aldrig riktigt nöjd med hur hon såg ut. Hon var någorlunda söt och så men hon hade ett vackert sinne och var otroligt smart. Den andra var driven men inte så smart men väldigt vacker. Hade helt klart fortsatt träffa båda om det inte var så att vi var tvungna att flytta ifrån varandra.
Jag festar inte och börjar överväga mer och mer att flörta med tjejer i vardagen. Så när jag ser en söt tjej, gå fram till henne och inleda en konversation eftersom att jag tror att det är det bästa sättet att hitta vad jag vill ha, men det kräver en del mod men borde gå att jobba upp haha...
Jag vill vara i ett förhållande och ha någon speciell men vill inte råka falla för fel person. Det är verkligen svårt det här men tar gärna emot kritik(kan försöka hålla det på en någorlunda normal nivå) eftersom att jag inser att jag inte har så mycket erfarenhet.
Jag är trött på att ligga runt och vill inte satsa för mycket på fel tjej. Har blivit ganska tömd på energi och kärlek från att ha investerat mycket i mina 2 tidigare relationer enbart för att behöva släppa dem. Sedan så vet jag också att jag har nöjt mig med en hel del saker med båda mina ex men jag var ändå väldigt lycklig av att ha dem i mitt liv.
Är väl lite lost och fortsätter att jobba på mig själv eftersom att jag hellre är ensam än i förhållande med fel person, men hade gärna varit med någon på samma gång, bara inte vem som helst men vill hitta en driven, söt och vacker tjej men vet inte ens var jag ska leta...