• anjeli

usch för bröllop!

Missförstå mig inte, jag älskar min sambo och vill leva med honom hela mitt liv. MEN jag ryser vid tanken på bröllop. Jag ryser vid tanken på smöriga sånger, bröllopstårtor, rörda människor, ringen, kyssen, prästen. Bröllop känns SÅ sliskigt, ungefär som en jättestor sockervadd! Uääk! Nån mer som inte vill kännsa sig som huvudrollen i en B-såpa?

• Svar på tråden usch för bröllop!
  • anjeli

tack, men jag tror inte jag vill ringmärka mig överhuvudtaget. Ser inte meningen med det

• anjeli

jag läste i en tråd om bröllopssånger, där vissa tipsade om: kärleken är, det vackraste, from this moment on. Jag blev nästan svimmfärdig för att det är så klyshigt liksom. huvva

• anjeli

"Amor vincit omnia"... uääk! Inte orginellt. Samma med förlovningsannonser där det står "av kärlek".

• anjeli

haha... ja precis men varför skriva nåt överhuvudtaget. Folk fattar väl att man gör det för att man tycker om varandra, det är liksom underförstått

• anjeli

Bias dad - nja.. kanske inte romantik? visst! Men då ska det vara orginell sådan. Klychig, sliskig och förutsägbar romantik... BLÄÄ!!

Svar på tråden usch för bröllop!