• isa94

BF Februari 2021

Hej alla fina!

Här kan vi alla samlas som har BF i februari 2021. :)

Jag är 26 år och har plussat med andra barnet som enligt NC har BF den 4 februari.

Jag har sen innan sonen Alton som fyller ett år nu 1 juni, så om allt går som det ska blir han storebror när han är 1 år och 8 månader.

Välkomna att presentera er i den mån ni vill, ska bli roligt att följa er andra och ha några att diskutera med. :D

• Svar på tråden BF Februari 2021
  • Rebecka 714

Jag har gått in i v 7 idag. Har VUL den 22 juni. Så spänd! Efter det om allt ser bra ut ska vi berätta för närmsta familjen..

Jag går också gärna med i facebook gruppen men undrar om mina Vänner på facebook kan se att jag är med? Vill ju hålla detta hemligt från Facebookfolk, arbetskollegor osv tills efter semestern i v.15 :)

Jag har en del symtom. Väldigt ömma bröst. Är väldigt trött. Har somnat vid 9 på kvällarna i 1,5 vecka nu. Ingen matlust.. mår illa då o då. Är inte alls sugen på godis eller sådant. Typ fredagsgodiset var så äckligt så gav de till mannen haha. Kaffe smakar också skit numera. Känner igen de här mkt från de tre tidigare graviditeterna. :)

Jag känner mig också väldigt uppsvullen om magen.

Är ni nervösa nu i coronatider? Jag har tänkt av och ann på detta om de var dumt att skaffa ett barn nu. Men samtidigt kan man inte pausa livet...

• MR8692

Går gärna med i fb gruppen också! Kul att bolla med er andra när det än så länge är hemligt för vänner/familj!

• Marsbebis2018

Hej allihop!

Här är ännu en med förhoppningsvis en kommande liten februaribebis :)

Plussade idag! Så fortfarande rätt overkligt.

37 år och det här blir mitt... fjärde barn! Min mans andra barn. Haha blir en storfamilj ????

Fanns det någon fb-grupp man kunde gå med i?

• Kira16

Grattis till alla nya plus!

Har skickat meddelande till TS som skapat en Facebook grupp om att få gå med och väntar på svar :)

Om någon annan blir tillagd så skicka gärna pm så ni kan lägga till mig med :)

• bananmilkshake

Hej! Jag hoppar in här. :) Plussade igår med min och min sambos första barn. Konstig känsla! 19 feb är den beräknad. Hoppas alla mår bra, och grattis! 

• bananmilkshake
    minigrisen84 skrev 2020-06-15 08:20:26 följande:

Någon som kan lägga till mig på fb gruppen? Vad heter den och är den sökbar nu?

Åh, kanske skulle vara kul att vara med... men är man helt superhemlig, alltså det syns inte att man gått med eller nåt? Antar det eftersom det är tidigt för alla i den här tråden. :) 
  • Kira16
    bananmilkshake skrev 2020-06-15 10:34:46 följande:

Åh, kanske skulle vara kul att vara med... men är man helt superhemlig, alltså det syns inte att man gått med eller nåt? Antar det eftersom det är tidigt för alla i den här tråden. :) 

Ja det ska finnas en dold grupp som inte går att söka på utan man måste bli tillagd :)

Väntar på att bli tillagd själv!
  • MR8692

Vi kanske ska starta en till fb grupp vi som väntar? verkar inte få något gehör ang den som redan finns tyvärr!

Svar på tråden BF Februari 2021