• Anonym (Trygg­t)
    Fri 29 May 2020 08:13
    560 visningar
    19 svar
    19
    560

    Om du kunde radera mäns sexdrift?

    Fråga till kvinnor här

    Det finns några trådar om huruvida vi skulle vilja ta bort sexdriften osv. För att gå lite rakt på sak. Föreställ dig att du hade tillgång till möjligheten att genom en knapptryckning kunna radera all sexdrift från män runtomkring dig. Skulle du använda dig av den? 

    Betänk allt skit som kommer med mäns sexdrift och då menar jag inte våldtäkter, pedofili osv. Utan sexköp, porrkonsumtion, perversa lustar osv.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om du kunde radera mäns sexdrift?
  • Anonym (Why)
    Fri 29 May 2020 08:21
    #1
    -1 +1

    Men varför skulle jag vilja det? Dessa trådar får ju det låta som att allt är killars fel. Finns ju säkert lika många fruntimmer som gillar porr och har "perversa lustar " ..

    Vad är det för häxjakt på killar här på fl just nu?

  • Anonym (Utan tvekan­)
    Fri 29 May 2020 08:26
    #2
    +1

    Ja, det skulle jag göra utan tvekan ;)

  • Fri 29 May 2020 08:45
    #3
    -2 +3

    Nej det skulle de inte, för oavsett vad de säger vill varje kvinna inget annat än att bli knullad. Hårt och varje dag.

  • Anonym (K,)
    Fri 29 May 2020 08:46
    #4

    Nej, det skulle jag absolut inte.

  • Anonym (Utan tvekan­)
    Fri 29 May 2020 08:48
    #5
    -1 +1
    Dr Nail skrev 2020-05-29 08:45:22 följande:

    Nej det skulle de inte, för oavsett vad de säger vill varje kvinna inget annat än att bli knullad. Hårt och varje dag.


    Eh, nej? De allra flesta kvinnor vill INTE det. De vill få ner antalet våldtäkter och sexuella övergrepp vilket de får om man raderar mäns sexdrift.
  • Fri 29 May 2020 09:06
    #6
    -1 +3
    Anonym (Utan tvekan) skrev 2020-05-29 08:48:07 följande:

    Eh, nej? De allra flesta kvinnor vill INTE det. De vill få ner antalet våldtäkter och sexuella övergrepp vilket de får om man raderar mäns sexdrift.


    De allra flesta kvinnor har ingen sexdrift? Jag tror du förväxlar gruppen KVINNOR med gruppen FÖRTORKADE HÄXOR. Den sistnämnda är liten men högljudd, men inte representativ.
  • Fri 29 May 2020 09:27
    #7

    Se istället till att ta bort all skam och tabu kring sex och sexdrift så löses nog många bekymmer per automatik.


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Fri 29 May 2020 09:35
    #8
    -1
    Dr Nail skrev 2020-05-29 08:45:22 följande:

    Nej det skulle de inte, för oavsett vad de säger vill varje kvinna inget annat än att bli knullad. Hårt och varje dag.


    Skön inställning och du är inte helt fel ute. Kräver dock en del arbete från mannens sida för att det ska fungera mentalt för kvinnorna.
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Lite salt)
    Fri 29 May 2020 09:41
    #9

    Vissa mäns sexdrift hade absolut varit bäst att ta bort, ja. Men det finns såklart gott om män som har en sexdrift som inte skadar och förstör.

  • Fri 29 May 2020 10:25
    #10
    +1

    Självklart inte. Det är inte driften som är boven utan brist på empati och medmänsklig värme och omtanke.

    Jag har hög sexdrift. Inte fan begår jag brott för det.

    Min man har hög sexdrift, inte fan skadar han handla pga det.

  • Fri 29 May 2020 10:51
    #11
    Mimosa86 skrev 2020-05-29 10:25:52 följande:

    Självklart inte. Det är inte driften som är boven utan brist på empati och medmänsklig värme och omtanke.

    Jag har hög sexdrift. Inte fan begår jag brott för det.

    Min man har hög sexdrift, inte fan skadar han handla pga det.


    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (Utan tvekan­)
    Fri 29 May 2020 11:36
    #12
    -2 +2
    Mandel skrev 2020-05-29 09:27:29 följande:

    Se istället till att ta bort all skam och tabu kring sex och sexdrift så löses nog många bekymmer per automatik.


    Lite svårt när många kvinnor blir knullade mot sin vilja, dvs våldtagna.

    Så länge kvinnor blir våldtagna och till och med utsatta för överfallsvåldtäkter kommer aldrig den "skam och tabu" du väljer att kalla det, försvinna kring mäns sexdrift som dessutom i många fall gör mer SKADA än nytta!
  • Anonym (frest­ande)
    Fri 29 May 2020 13:29
    #13
    -1 +1

    Jag skull använda mig ev en sådan knapp i vissa situationer och grupper, kanske permanent eftersom jag inte har något större hopp för människan och inte tror vi har något att förlora på att sluta fortplanta oss. Finns så många andra sinnen som är eftersatta och mycket roligt män och kvinnor kan ha med varann bortom sex. Tror det skulle bli ett otroligt fredligare samhälle som alla skulle må bättre i om mäns sexdrift kunde tas bort.

  • Anonym (frest­ande)
    Fri 29 May 2020 13:33
    #14
    -1 +1
    Dr Nail skrev 2020-05-29 08:45:22 följande:

    Nej det skulle de inte, för oavsett vad de säger vill varje kvinna inget annat än att bli knullad. Hårt och varje dag.


    Helt fel.Projicera inte mäns lustar på kvinnor. Stämmer inte alls. De flesta kvinnor vill inte ens ha sex varje dag med män de älskar. Vi funkar annorlunda och gör hellre annat mesta tiden. Det krävs en väldigt underbar man för att en kvinnas lust ska väckas.Såna växer som vi alla vet inte på träd!
  • Anonym (Utan tvekan­)
    Fri 29 May 2020 13:36
    #15
    -1 +1
    Anonym (frestande) skrev 2020-05-29 13:29:38 följande:

    Jag skull använda mig ev en sådan knapp i vissa situationer och grupper, kanske permanent eftersom jag inte har något större hopp för människan och inte tror vi har något att förlora på att sluta fortplanta oss. Finns så många andra sinnen som är eftersatta och mycket roligt män och kvinnor kan ha med varann bortom sex. Tror det skulle bli ett otroligt fredligare samhälle som alla skulle må bättre i om mäns sexdrift kunde tas bort.


    Kvinnor behöver inte ens män för att kunna fortplanta sig, de behöver enbart spermierna. Men forskare har nu kunnat tillverka konstgjorda spermier så inom en snar framtid kommer inte ens männens sperma behövas (om det blir tillåtet att inseminera kvinnor med konstgjord sperma dvs)
  • Sat 30 May 2020 17:26
    #16
    -1 +1
    Anonym (frestande) skrev 2020-05-29 13:33:01 följande:

    Helt fel.Projicera inte mäns lustar på kvinnor. Stämmer inte alls. De flesta kvinnor vill inte ens ha sex varje dag med män de älskar. Vi funkar annorlunda och gör hellre annat mesta tiden. Det krävs en väldigt underbar man för att en kvinnas lust ska väckas.Såna växer som vi alla vet inte på träd!


    Hårt. Och varje dag.

    ;D
  • Anonym (Nejli­ka)
    Sat 30 May 2020 18:30
    #17
    -1 +1

    Nej det hade jag inte gjort. Men sen är jag inte heller en bitter sexist till kvinna som måste hata halva jordens befolkning. Jag är bättre än så.

  • Anonym (O)
    Sun 31 May 2020 09:03
    #18

    Det skulle jag inte göra men jag skulle gärna radera min egen sexlust om jag kunde.

  • Anonym (Out of bounds­)
    Sun 31 May 2020 10:33
    #19
    Dr Nail skrev 2020-05-29 08:45:22 följande:

    Nej det skulle de inte, för oavsett vad de säger vill varje kvinna inget annat än att bli knullad. Hårt och varje dag.


    Försök inte. Du begriper bättre än så där egentligen så jag tänker inte ta den kommentaren på allvar.

    Sluta fiska! Skrattande
Svar på tråden Om du kunde radera mäns sexdrift?