Inlägg från: Anonym (Idioti!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Idioti!)

Femminutersmetoden utan att äverge barnet?

Alla vet att barn behöver närhet, trygghet och BEKRÄFTELSE!

Jag ammade min son till sömns varje natt. När han slutade amma låg jag fortfarande bredvid honom tills han somnade.

Jag gjorde så i 6,5 år, tills han själv sa att han kunde prova somna själv, med bara en puss och en kram innan.

Varför ska du stressa din unge.

Fy fan för såna föräldrar! Fy fan!

• Anonym (Idioti!)
    Smaug skrev 2020-05-31 13:46:39 följande:

Men jag gör precis samma sak?

Hon ska få samsova så länge hon vill och så länge jag känner att hon behöver det. Sen blir det sidosäng sen får hon sova i spjälsängen intill mig. Jag stressar inte ut henne ur sänger och rummet men jag vill ändå försöka få henne att lära sig att somna om på egen hand.

Idag vaknar hon var tredje timma för att äta men mellan dessa timmar vill hon gärna snutta hela natten. Min rygg orkar snart inte mer med att ligga i den positionen.

Hon somnar lätt om på mage men jag känner mig inte trygg med att låta henne sova så än.

Då kanske du ska banta så att du kan ligga på sidan utan att skada ryggen!?
  • Anonym (Idioti!)
    Smaug skrev 2020-05-31 14:10:57 följande:

Vet i nte varför jag ens svarar men jag väger 61kg till mina 165 så det är nog ingen större fara...fegt av dig att kommentera anonymt.

Jag är lika anonym med eller utan mitt användarnamn.
  • Anonym (Idioti!)
    Smaug skrev 2020-05-31 14:37:29 följande:

Aja, ändå väldigt löjligt att skriva som du gör. Du kommer inte långt i livet på att ha den attityden. Jobba på den så kanske någon tar dig på allvar.

Jag är 54 år och har kommit jävligt långt i livet lilla loppan.

Lyssna på äldre och visare människor så kanske du också lyckas med något nån dag.
Svar på tråden Femminutersmetoden utan att äverge barnet?