Gillar du tanken av att din partner ligger med andra?
Jag min flickvän har varit tillsammans i fem år och i nuläget har hon en ?vän med fördelar?. Vi är mellan 25-30 år och detta började som en fantasi hos mig, att hon ligger med andra män. Det tog länge och mycket tydligheter innan hon träffade en man och hamnade i säng efter en utekväll där han skjutsade hem henne.
Nu umgås de som vänner och ligger med varandra då och då. Vi och den andra mannen vet om vad som gäller och det är ömsesidigt att de bara är vänner som också ligger med varandra. Det har aldrig varit några tveksamheter mellan mig och flickvännen kring detta och vi är 100% säkra på och med varandra. Annars hade det inte fungerat.
Jag gillar att hon tar för sig i livet och jag kan tackla svartsjukan när den kryper sig på. Vi har kommit varandra närmare och detta ger oss alla så mycket. Jag förstår att detta inte fungerar för alla men för oss gör det det. Att de är vänner och kan umgås utan att ha sex kan jag också förstå att många har svårt för, men för mig känns det bara bra och jag är glad att det funkar så.
Jag får veta alla detaljer om jag vill och om jag skulle vara det minsta tveksam så avbryter hon direkt.
Nu blev det en långt text, men jag svarar gärna på frågor om det är något ni undrar och jag läser gärna era berättelser kring ämnet.