• Tue 2 Jun 2020 21:32
    463 visningar
    0 svar
    0
    463

    Nån mer med samma problem?

    Hej. Jag undrar om det är nån mer som har fått bara ett barn trots utan preventivmedel. Vi fick våran dotter okt-2000 oplanerat men absolut inte oönskad. Innan henne hade jag vattencysta och fick p piller som jag slutade med efter 3 månader pga diabetesen. Så blev jag gravid direkt. Sen dess har vi inte haft preventivmedel. Har gått på undersökningar genom åren först pga att jag efter några år fick ont vid samlag och hade mellanblödningar. Då sa dom att det var slidkramp och blödningarna var gammalt blod sen tidigare mens. Sen efter ytterligare några år så lämnade mannen in spermaprov och det var ok. Jag gjorde undersökningar och fick oergotime som inget hände. Sen efter några år igen så såg en annan läkare att jag hade endometrios så jag har gjort 3 stycken titthålsoperationer. Har även fått perotime igen sen jag fick endometrios. Och mannen har lämnat in spermaprov igen och det var ok igen. Vill ge våran dotter syskon och det gör mig ledsen att det inte blivit så. Hon fyller 20 år i oktober och jag fyller 41 år och mannen 43 år. Jag har diabetes typ 1 sen 94. Endometrios fick jag veta 2015 och hypotyreos fick jag veta 2014-2015. Är det verkligen för sent? ???????? Väldigt rörigt inlägg och det har blivit mycket genom åren.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-06-02 21:46
    Vi fick våran dotter med akut kejsarsnitt v.33+6 hjärtbarn

Svar på tråden Nån mer med samma problem?