• Anonym (Undrar)

    Satisfyer, Womanizer, Feminiser osv, vad är skillnaden? Hjälp o råd önskas

    Jag har sett att det finns dom ovan nämnda, plus några andra man kanske borde känna till. Fast vilka isf? Har heller inte riktigt fattat skillnaden mellan dom olika, skulle vilja köpa o prova nån men VILKEN borde jag välja?? Är inte gjord av pengar liksom. Har heller inte så lätt att få orgasm.. blir tokig.

    Vore snällt om nån kunde hjälpa till reda ut begreppen?

  • Svar på tråden Satisfyer, Womanizer, Feminiser osv, vad är skillnaden? Hjälp o råd önskas
  • Swek

    Nu är jag förvisso kille, men jag svarar ändå.

    Det är samma leksak, olika tillverkare. Alla skapar ett vakuum och vibrerar samtidigt.

    Min flickvän har en satisfyer som vi brukar använda ibland, hon gillar den. Jag kan inte uttala mig om dom andra men just satisfyer är väldigt tyst och har typ fem olika nivåer beroende på vilken intensitet man vill ha.

  • Anonym (.)

    Har för mig att womanizer är det dyrare originalet. Satisfyrer den prisvärda kopian. Har inte testat nån av dem, men har hört mycket bra om dem.

    Feminiser har jag aldrig hört talas om.... skulle nog välja bort den med andra ord.

  • Anonym (Undrar)

    Feminiser kanske jag kom ihåg fel om. Men Satisfyer är alltså bara ett plagiat på Womanizer, exakt likadan? Då förstår jag inte varför man skulle välja dyra Womanizern.

    Vill iaf ha en med bra vibrationer.

  • HasseA
    Anonym (Undrar) skrev 2020-06-03 00:19:00 följande:

    Feminiser kanske jag kom ihåg fel om. Men Satisfyer är alltså bara ett plagiat på Womanizer, exakt likadan? Då förstår jag inte varför man skulle välja dyra Womanizern.

    Vill iaf ha en med bra vibrationer.


    Om man ska vara petig så är ju grejen med dessa att det INTE är vibrationer, utan det är sug-släpp-sug-släpp-sug-släpp.

    Men tex min fru som inte kommer så snabbt av klitorisstimulering, kommer fort och hårt av en sån här. Snarast för fort, och för hårt/kort. Måste ta bort den hela tiden, för att reta lite mer. Så vi kör med en wand i stället - men de är ju betydligt dyrare.
  • Anonym (Anonym)

    Det är inte vibrationer utan ett lufttryck i olika hastigheter. Jag har en Satisfyer, väldigt nöjd med den. Känns prisvärd.

  • Anonym (Undrar)

    Men Lelo då?

    Idealet vore om det fanns nån sån här med både lufttryck OCH vibrationer (helst starka).

  • Anonym (Bästa grejen)
    Anonym (Undrar) skrev 2020-06-05 20:36:22 följande:

    Men Lelo då?

    Idealet vore om det fanns nån sån här med både lufttryck OCH vibrationer (helst starka).


    Har du provat lufttryck nån gång?

    Jag tycker det är en helt annan dimension på lufttryck. Bästa grejen jag skaffat någonsin och mycke skönare än vibrationer. Har egentligen aldrig haft direkt lätt att komma och vibrationer har varit så där. Kommer hur lätt som helst med lufttryck på lägsta
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Bästa grejen) skrev 2020-06-07 00:30:56 följande:
    Har du provat lufttryck nån gång?

    Jag tycker det är en helt annan dimension på lufttryck. Bästa grejen jag skaffat någonsin och mycke skönare än vibrationer. Har egentligen aldrig haft direkt lätt att komma och vibrationer har varit så där. Kommer hur lätt som helst med lufttryck på lägsta
    Men, det var ju det jag frågade om i trådstarten?!? Att jag inte provat det. Inte Satisfyer eller nåt. 
  • LadyThunder
    Anonym (.) skrev 2020-06-02 22:46:06 följande:
    Har för mig att womanizer är det dyrare originalet. Satisfyrer den prisvärda kopian. Har inte testat nån av dem, men har hört mycket bra om dem. Feminiser har jag aldrig hört talas om.... skulle nog välja bort den med andra ord.

    Helt rätt, galet stor prisskillnad! 299 mot 999kr .
  • LadyThunder
    Anonym (Undrar) skrev 2020-06-09 12:53:04 följande:
    Men, det var ju det jag frågade om i trådstarten?!? Att jag inte provat det. Inte Satisfyer eller nåt. 

    Kör på satisfyer. Är den för intensiv, att man kommer på sekunder ELLER tycker det känns som att den ska suga ur själen så höj intensiteten men håll den inte direkt på klitoris utan svävande lite i luften. Annars lägsta intensitet precis under klitoris. Köp och testa. Svinbra pryl.
Svar på tråden Satisfyer, Womanizer, Feminiser osv, vad är skillnaden? Hjälp o råd önskas