• Anonym (Kattis)

Bim Juli 2020

Hej!

Tänkte att jag hoppar in här, men lite osäker på BIM ännu. Vi har försökt bli gravida sen i höstas och blev det äntligen nu i juni. Men det slutade i missfall i slutet på vecka 5 nu för några dagar sen.

Blödde rejält i två dagar med magsmärtor och därefter mestadels bruna flytningar som verkar börja ge med sig snart. Vi vill börja försöka direkt igen.

Ni som har haft tidigt missfall, kom eran cykel igång som vanligt på en gång? :)

• Anonym (Kattis)
    Staus skrev 2020-06-29 14:32:41 följande:

Hej

Fick ett missfall i maj, min fungerade som vanligt men hade hcg halter tills mensen kom. Bland annat mycket svagt positiva gravtest BIM -2. Hade även infertilaflytningar (har jag förstått nu) den perioden. Nu inför mens nr 2 så är allt väldigt normalt igen.

Tack för svar! Och vad skönt att det i varje fall verkar ha funkat bra på kort tid och att din cykel tycks vara stabil :) Håller tummarna för ett plus för er nu igen :) vart i cykeln befinner du dig? Nära till BIM?

Tror jag måste ta ett gravtest ngn morgon och se om jag har hcg kvar jag också.
Svar på tråden Bim Juli 2020