Bim Juli 2020
Ja eller hur, det är tack vare letrozolen. För vissa fungerar det inte och de får inga mogna blåsor, andra kan få för många mogna blåsor, det fick jag första gången och då var det liggförbud. Dock kände jag inte alls av några äl symptom då och mensen kom "för" sent så tror äl uteblev.
Andra gången fick jag en fin blåsa på 22mm och massiv älsmärta, nästan så jag trodde jag skulle behöva åka till akuten haha. Äl var då på cd 15 tror jag.
Om din cykel är så bra på egen hand låter det ju riktigt positivt!! håller tummarna för dig
Usch då :( tips är att sluta med koffein, min mensvärk gick från pillerknap och värmekudde till knappt någonting alls då :)
Ja samma för mig, tänk så får vi midsommarbebisar, hade varit perfekt!
Har du fått sån ÄL-smärta tidigare också? Alltså innan du började med letrozol? Jag har alltid varit helt clueless om vad som händer under menscykeln. Först nu som jag börjat fatta hur allt hänger ihop och också känna när jag har ÄL. Så sjukt att jag haft mens i mer än 20 år och aldrig reflekterat över nåt!
Jasså?! Det visste jag inte! Jag har dragit ned rätt mycket på kaffet och även cola de sista månaderna, just för att koffein inte är bra för fertilitet eller utveckling av graviditet. Kanske dags att sluta helt, men tanken är skrämmande!!!!

Det är klart vi ska ha midsommarbebisar!!!!