• Anonym (faith)

    KK. Singelmamma vs singelpappa

    Båda gör en profil på dejtsajt, ett dygn senare loggar båda in. Vem har fått flest mejl?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden KK. Singelmamma vs singelpappa
  • Anonym (S)

    Är det nåt du testat så svar kommer senare, eller är du bara nyfiken på vad folk tror?

    Det verkar ju generellt vara så att kvibnor får mer mejl (med allehanda innehåll) än män på ett generellt plan så rinligtvis är detäven så när personerna fått barn.

    Den stora skillnaden i antal mejl för kvinnor (förutom hur snygg personen är på bbilden) trorjagär ålder.

  • annabellelee

    Jag tror absolut kvinnan fått flest. Men hur många svar är vettiga och något att gå vidare på? Ungefär lika många.

  • Anonym (faith)
    Anonym (S) skrev 2020-06-06 13:12:42 följande:

    Är det nåt du testat så svar kommer senare, eller är du bara nyfiken på vad folk tror?

    Det verkar ju generellt vara så att kvibnor får mer mejl (med allehanda innehåll) än män på ett generellt plan så rinligtvis är detäven så när personerna fått barn.

    Den stora skillnaden i antal mejl för kvinnor (förutom hur snygg personen är på bbilden) trorjagär ålder.


    Tycker det är fascinerande med kvinnors bortförklaringar, att de inte alls får så mycket mejl som män tror.
    Jag tror att om en singelmamma söker kk så får hon fler mejl på en dag, än en singelpappa får på 1 år.
  • JonasSa
    Anonym (faith) skrev 2020-06-06 13:37:10 följande:
    Tycker det är fascinerande med kvinnors bortförklaringar, att de inte alls får så mycket mejl som män tror.
    Jag tror att om en singelmamma söker kk så får hon fler mejl på en dag, än en singelpappa får på 1 år.

    Inte otroligt men å andra sidan, hur många av dessa mail är intressanta?


    Jag tror att vi män har högre kvalitet på de vi får.

  • Anonym (S)
    Anonym (faith) skrev 2020-06-06 13:37:10 följande:

    Tycker det är fascinerande med kvinnors bortförklaringar, att de inte alls får så mycket mejl som män tror.

    Jag tror att om en singelmamma söker kk så får hon fler mejl på en dag, än en singelpappa får på 1 år.


    Så vad är poängen med tråden? Hittills har ju alla trott att kvinnan får mest mejl. Är det vanlogt att folk påstår att kvinnor (på gruppnivå) som söker en man för kk generellt får mindre mejl än män som söker en kvinna för kk?

    Jag tror för övrigt som sagt att åldern och utseendet spelar roll än om kvinnan j fråga har barn.
  • Anonym (Normalt)
    JonasSa skrev 2020-06-06 13:45:18 följande:

    Inte otroligt men å andra sidan, hur många av dessa mail är intressanta?


    Jag tror att vi män har högre kvalitet på de vi får.


    Hur mäter du kvalité på ingenting?
  • JonasSa
    Anonym (Normalt) skrev 2020-06-06 21:42:21 följande:
    Hur mäter du kvalité på ingenting?
    Vaddå ingenting?
Svar på tråden KK. Singelmamma vs singelpappa