• Anonym (Varför?)

Slaka penisbilder? betydelse?

En del kvinnor har vart med om att få oönskade penisbilder skickade till sig. Men av det kanske halvdussinet penisbilder jag fått har det vart alla utom en som var erigerade.

Jag fick en slak penisbild. Varför skickar man något sådant? Är det någon slags kritik eftersom jag klippt mig i kort frisyr och lade ut det på IG? Den slaka penisen betyder att man inte är sexig längre?

Vad betyder en slak penisbild? Varför skickar man en sådan?

• Svar på tråden Slaka penisbilder? betydelse?
  • Fjäril kär

För att man vill skryta om att man är välhängd helt enkelt. Och för att mottagaren ska bli sugen på att se den hård/göra den hård

• Anonym (Varför?)
    Långbenopluto skrev 2020-06-06 16:56:57 följande:

Ärligt talat? Gör du den kopplingen??

Fråga den som skickat äckelbilden istället.

Ja hur skall man annars koppla och tolka det?? Om jag ofta lägger ut bilder där jag tycker att jag är fin och får styva penisbilder skickade till mig och jag sedan klippt mig kort är lite missnöjd men lägger ut bild ändå och får en slak penisbild efter det, inga styva heller bara en slak, hur skall jag annars tolka det tycker du?? 
    Fjäril kär skrev 2020-06-06 16:57:54 följande:

För att man vill skryta om att man är välhängd helt enkelt. Och för att mottagaren ska bli sugen på att se den hård/göra den hård

Normalt stor slak penis. Hängde kanske bara ett snäpp nedanför pungen på bilden. Inte en stor slak.

• pyssel

Kan det vara en champinjonklippning som förorsakat en sådan replik..?

#inteensamaldrigglömd
  • Fjäril kär
    Anonym (Varför?) skrev 2020-06-06 17:17:21 följande:

Ja hur skall man annars koppla och tolka det?? Om jag ofta lägger ut bilder där jag tycker att jag är fin och får styva penisbilder skickade till mig och jag sedan klippt mig kort är lite missnöjd men lägger ut bild ändå och får en slak penisbild efter det, inga styva heller bara en slak, hur skall jag annars tolka det tycker du?? Normalt stor slak penis. Hängde kanske bara ett snäpp nedanför pungen på bilden. Inte en stor slak.

HAN tyckte nog att han var välhängd och därmed skickade bilden så du skulle bli sugen
  • Anonym (Varför?)
    pyssel skrev 2020-06-06 17:22:43 följande:

Kan det vara en champinjonklippning som förorsakat en sådan replik..?

Ja det ser faktiskt ut så. Vet inte hur jag tänkte där, men skall låta det växa ut igen...Kanske page?? Men aldrig så kort igen.
    Fjäril kär skrev 2020-06-06 17:29:42 följande:
    HAN tyckte nog att han var välhängd och därmed skickade bilden så du skulle bli sugen
    Jo kanske. Men konstigt, ingen text, ingen smileys...bara en slak penis i närbild.

• Anonym (Camilla)

Men hallå?? Fråga dig själv istället hur du kan mäta din sexighet i antalet erigerade penisar du får. Helt galet. Sedan blir du sur när du får en slak och sätter det i samband med en ny kortare frilla. Någonting är helt klart skevt. Du bör tänka om och blocka alla som inte kan uppföra sig. Lägg ut text där du säger ifrån på skarpen.

• Anonym (Stor)

Har också fått det. Han ville visa på att han va stor. Skrev att det är ju svårt att veta om den inte är erigerad eftersom vissa som har stora i slakt tillstånd inte växer så mkt. Medan små slaka kan expandera mycket vid stånd.

• Anonym (Varför?)
    Anonym (Camilla) skrev 2020-06-06 21:11:50 följande:

Men hallå?? Fråga dig själv istället hur du kan mäta din sexighet i antalet erigerade penisar du får. Helt galet. Sedan blir du sur när du får en slak och sätter det i samband med en ny kortare frilla. Någonting är helt klart skevt. Du bör tänka om och blocka alla som inte kan uppföra sig. Lägg ut text där du säger ifrån på skarpen.

Antalet är inte så viktigt finns ju de som får hundratals penisbilder. Men att gå från några styva normala penisbilder med långt hår till att få en enda slak penisbild med kort hår??
Svar på tråden Slaka penisbilder? betydelse?