Han säger han är så kär- jag märker inte det :-/
Jag har träffat en kille, han skriver gulliga meddelanden, att han är så kär i mig, vill ta med mig o presentera för föräldrar osv.
När vi träffas har vi jättemysig sex, men han vill aldrig hånglar eller pussas på munnen då, knappt han tar i mig. Han känns.mest porrskadad då. Han har aldrig slickat mig.
Jag ifrågasatte det o han sa förspel är onödigt.
Han tycker jag pussas för mycket, en puss eller så räcker.
Samtidigt säger han att han vill vara tillsammans med mig.
Han vill inte hålla hand ute osv.
Men han skriver jag är hans baby, älskling osv.
När vi kan umgås så vill han ha egentid, tex umgås några timmar O gå hem sen så får jag spela dator.
Sov över för första gången o han bara påpekade på morgon hur skönt det är o sova själv, får man mer plats. Du är som en klängapa. När jag var där så låg han i soffan ibland för dig själv.
Vi kommer inte kunna ses på en vecka men ändå så tyckte han jag skulle gå hem nu, han ville ha egentid.
Jag däremot är sån som skull kunna vara dygnet runt o vill bara hångla o vill ta vara på varje minut.
Han säger det räcker med en puss, tid finns.
Han tog upp exemplen på sina relationer, att han dumpat en tjej som ville ha för mycket närhet o han tyckte bäst om där man hade mycket space.
Jag skrev ett gulligt kort åt honom o en fin present, men inget av det har han framme, däremot ett kort från ett gammalt ex, jag tänker han borde ju vela byta ut det till mitt.
Jag känner mig bara ledsen o förvirrad.
Vill man inte vara nära när man är nykär? Jag har alltid träffat bara killar som är såna.
Ska jag bara acceptera han är sån eller vad.
Suck...
Någon med erfarenhet?