Han säger han är så kär- jag märker inte det :-/
Då måste jag ha varit porrskadad massor med år innan jag ens såg porr för jag gillar inte heller att hångla eller pussa under samlaget, oavsett ställning så är det absolut ingen enkel sak att komma åt om man juckar. Jag är tacksam att slippa bli slickad, de killar som försökt har varit odugliga hela bunten.Alla tycker inte att pussar, hålla handen osv är viktiga så kanske du ska sluta döma honom efter dina mallar. Säger han att han är kär så är det väl så, tror du att han ljuger får du göra slut och hitta någon som bättre passar dina större behov. För det kan ju också vara så att han har lite rätt, du kanske är väldigt krävande?
Du borde inte vara där så länge under dina besök. Om han kör ut dig för att kunna spela dator verkar han ju dels spelberoende, dels som att han inte riktigt har så kul med dig. Sedan kalla dig för klängapa och indirekt hota med att göra slut är inte alls ok. Han är säkert kär, men inte särskilt mycket. Det är dags att göra slut och hitta någon som faktiskt gillar dig och inte bara har dig som någon platshållare till nästa seriösa relation.