• Zapparn

Hon valde att lämna, hur går jag vidare?

Hej ny här. Det är så att min sambo, mamman till mina två barn. Hon valde att lämna mig för snart 1 månad sen. Vi bor fortfarande ihop och första tiden tänkte jag att detta kommer lösa sig. Men nej nu har hon hittat en lägenhet och flyttar i månads skiftet. Vi lovade varandra att vi inte skulle träffa nån/några nya under tiden vi bor under samma tak. Men hon har redan träffat en annan. Jag känner mig så otroligt tom och ensam. Kan varken äta eller sova ordentligt. Det bara maler på i huvudet massa olika tankar. Jag älskar henne nått enormt vi har vart ett par i 11 år. Jag vill inget annat än att återförena min familj. Men jag vet samtidigt att jag aldrig kommer kunna se på henne på samma sätt som innan. Men hur tusan går jag vidare? Hur får jag bort klumpen i magen och halsen. Så fort jag blundar ser jag henne med den andra. Jag vet inte vad jag ska ta mig till.

Förlåt om de är svårt o hänga med.

//zapparn

• Svar på tråden Hon valde att lämna, hur går jag vidare?
  • Zapparn

Vi har som alla andra haft våra up&downs. Jag vet om att den andra haft känslor för henne länge länge. Men hon slog bort honom tidigt men sen tyckte hon vi hade haft de dåligt o då försvann känslorna. Jag känner inget hat eller ilska. Det enda jag känner är att jag är ledsen o sorgsen. Kan inte sluta gråta, det bara maler i huvudet på mig. Hon säger att vem vet jag kanske inser vad jag förlorat när jag flyttat o får vara själv. Men hur skulle jag någonsin kunna ta henne tillbaka isf? Jag vet ju att jag skulle falla som en fura om så blir fallet. Men jag känner att det kan aldrig bli vi igen eller att vi kan få de bra igen.

• Zapparn

Jag vill bara få det att gå över bli så normal som de går efter detta. Livrädd för att bli själv ensam. Vill ha någon o komma hem till (henne just nu) vill känna mig älskad. Detta är mitt första äkta förhållande. Vi träffades på gymnasiet. Flyttade ihop efter hon gått ut o jag jobbat 1 år. Sedan efter 5 år kom första barnet o sen husköp o sedan 4 år senare andra barnet. Och sen för bara några månader sen så planerade vi inför att skaffa barn nummer 3 o kort efter det kom denna slägga i mitt ansikte. Hur kan man bara vända så?

Svar på tråden Hon valde att lämna, hur går jag vidare?