Inlägg från: Anonym (förstörd) |Visa alla inlägg
  • Anonym (förstörd)

Min fru skickade naken bilder till någon annan

hejsan, jag och min fru har varit tillsammans i 4 år och dem senaste 6 månaderna har hon varit väldigt kall vilket lede mig till att tro att hon var otrogen mot mig.

jag lyckades få på film när hon skickar en naken bild till en annan man, vi har pratat nu i 3 timmar om det är värt för oss att fortsätta och vara gifta, vi ska försöka att hålla oss tillsammans och jobba med våra problem (mitt är porr beroende) och hennes att hon skickade bilder som sagt till någon annan. 

jag vill ha hjälp att veta hur man kan lita på någon efter det ? hon var ju aldrig fysisk med personen ifråga vilket är en lättnad.

snälla kom med bra råd för jag älskar verkligen min fru och vill att detta ska funka för oss.

• Svar på tråden Min fru skickade naken bilder till någon annan
  • Anonym (förstörd)

Tusen tack för tipset, det är något jag ska kolla in i tusen tack igen för rådet är helt bort i huvudet nu.

• Anonym (förstörd)
    Anonym (Kvinna 39) skrev 2020-06-09 10:48:52 följande:

Jag förstår att det är många tankar just nu. Sedan ett litet förslag till, eftersom du vet att du är porrberoende borde du söka hjälp separat för den biten.

jag går redan i terapi för det, gjort det sen jag var 20 år (28 år nu) och jag har blivit mycket bättre jag är inte perfekt men jag kämpar verkligen för det med min fru.

men tusen tack för åtanken.
  • Anonym (förstörd)
    Anonym (??) skrev 2020-06-09 10:49:52 följande:

Familjeterapi.
    Egen terapi.

Ni båda har ju gemensamma och egna problem.

Vet hon varför hon skickade denna bild?

Min man gjorde en sån sak i början av vårt förhållande.
    Han tyckte inte att det var så farligt, tjejen ifråga bad ju om den.
    Jag reagerade helt annorlunda, blev både arg och besviken.
    Det sitter fortfarande kvar.
    Inte så att jag tar upp det varje dag men det har kommit upp någongång faktiskt.
    Och då har jag samma känslor som när jag upptäckte det.

jag anmälde oss precis till parterapi där vi kan få prata ut om vad som oroar oss, det är just den känsla jag vill bli av med, att jag känner att jag kan lita på henne igen och att vi bara kan vara lyckliga och inte misstänka massa saker bara jag ser henne på telefonen, för så ska inte ens hon behöva leva.
    Anonym (Kvinna 39) skrev 2020-06-09 10:48:52 följande:

Jag förstår att det är många tankar just nu. Sedan ett litet förslag till, eftersom du vet att du är porrberoende borde du söka hjälp separat för den biten.

jag går redan i terapi för det, gjort det sen jag var 20 år (28 år nu) och jag har blivit mycket bättre jag är inte perfekt men jag kämpar verkligen för det med min fru.

men tusen tack för åtanken.
  • Anonym (förstörd)
    Anonym (??) skrev 2020-06-09 10:49:52 följande:

Familjeterapi.
    Egen terapi.

Ni båda har ju gemensamma och egna problem.

Vet hon varför hon skickade denna bild?

Min man gjorde en sån sak i början av vårt förhållande.
    Han tyckte inte att det var så farligt, tjejen ifråga bad ju om den.
    Jag reagerade helt annorlunda, blev både arg och besviken.
    Det sitter fortfarande kvar.
    Inte så att jag tar upp det varje dag men det har kommit upp någongång faktiskt.
    Och då har jag samma känslor som när jag upptäckte det.

glömde svara på varför hon skickade, hon sa att hon känner att alla säger att hon är så spinkig och känner sig inte sexig på grund av det, och att hon hade svårt att prata om det tydligen till mig "var lite vagt där" och han fick henne och känna sig sexig, jag visste inte ens att det var ett problem vi har ett aktivt sex liv där jag alltid säger att hon är så oerhört vacker, sexig och att jag älskar henne för den hon är. men tror inte det var bra med bara det. förlåt för väggen av text men det är så skönt att få skriva av sig.
  • Anonym (förstörd)
    Anonym (Kvinna 39) skrev 2020-06-09 11:03:30 följande:
    Så bra :) Jag tänkte att din fru möjligen kunde känna sig åsidosatt eller osäker om porr är ett stort problem, det verkar som många kvinnor har sådana eller liknande tankar, och det kan påverka hennes mående och agerande i sin tur. Men det där reder ni nog ut bara ni orkar sätta er ner och prata öppet med varandra. Hoppas att hon också är lika lugn som du verkar vara, då kommer ni att komma långt.
    jag har inte kollat på porr på 3år vid 2020-09-15.

först ville hon inte ens försöka att hålla detta ihop och jag lyckades få det så att vi kan försöka iallafall, hoppas jag kan hålla detta lugn och vara självsäker när jag pratar med henne.

tusen tack för jag fick skriva av mig börjar lätta mer nu.

tusen kramar 
  • Anonym (förstörd)
    Anonym (Kvinna 39) skrev 2020-06-09 11:15:28 följande:

Så bra! Starkt gjort av dig! Jag läste inte ditt andra inlägg först, det där om att hon inte känner sig så nöjd med sin kropp. Det känns ändå som om det ligger mer under ytan om hon var så tveksam till att ni skulle fortsätta tillsammans. Det måste inte vara något som har bara med dig att göra, eller bara med henne, det finns så mycket som påverkar ens mående och hur man trivs med sitt liv eller sin relation. Men jag hoppas ni tar er till terapi, i framtiden kommer ni att kunna kommunicera på egen hand men just nu kanske ni behöver en neutral arena för att reda ut saker.

det ska vi göra åter igen tack för att jag fick skriva av mig mår redan lite stadigare att det går att rädda
  • Anonym (förstörd)

Hejsan alla igen, nu ska jag försöka svara på alla frågor.

8 år terapi ?

Nej, jag ringer om jag känner att jag behöver prata om det när det börjar ta över igen för mycket så sätter vi upp mål ECT ect.

Naken bilden vart skickad för att hon hatar sin kropp och att hon är väldigt smal,innan hade hin anorexia ? Och där för hon är sjukt osäker runt sin kropp, samt att han var enkel att prata med.

Jag kämpar på för oss inte för jag är snäll/trög jag gör det för jag verkligen älskar den jag är med henne.

Hon har skickat videos till mig som jag kan använda till min njutning.

Och hur jag fångade henne på film är nog det lättaste, jag har en webbkamera jag satte upp vid skärmen riktad mot sängen och hade programmet obs där jag spelade in det, jag använde Google remote accses för att starta filma det, samtidigt som jag såg det på telefonen, hon var i sängen för att hon jobbar natt och sover på dagen så innan hon sov skickade hon bilden.

Flera frågor skriv igen bara

Svar på tråden Min fru skickade naken bilder till någon annan