• Anonym (film)

Min fru skickade naken bilder till någon annan

Får man fråga hur du lyckades få det på film?

• Anonym (film)
    Anonym (förstörd) skrev 2020-06-16 10:11:09 följande:
    Hejsan alla igen, nu ska jag försöka svara på alla frågor.

8 år terapi ?
    Nej, jag ringer om jag känner att jag behöver prata om det när det börjar ta över igen för mycket så sätter vi upp mål ECT ect.

Naken bilden vart skickad för att hon hatar sin kropp och att hon är väldigt smal,innan hade hin anorexia ? Och där för hon är sjukt osäker runt sin kropp, samt att han var enkel att prata med.

Jag kämpar på för oss inte för jag är snäll/trög jag gör det för jag verkligen älskar den jag är med henne.

Hon har skickat videos till mig som jag kan använda till min njutning.

Och hur jag fångade henne på film är nog det lättaste, jag har en webbkamera jag satte upp vid skärmen riktad mot sängen och hade programmet obs där jag spelade in det, jag använde Google remote accses för att starta filma det, samtidigt som jag såg det på telefonen, hon var i sängen för att hon jobbar natt och sover på dagen så innan hon sov skickade hon bilden.

Flera frågor skriv igen bara
    Så du filmade din fru utan hennes vetskap? Varför gjorde du det? Jag kan säga att jag hade lämnat min partner omedelbart för en sådan kränkning. Tror det är bäst att ni lämnar varandra. Förhållandet verkar sjukt destruktivt.
Svar på tråden Min fru skickade naken bilder till någon annan