Inlägg från: Krille91 |Visa alla inlägg
  • Krille91

Vad är det som händer med oss?

Jag börjar bli riktigt orolig om min frus hälsotillstånd. Så jag söker råd vad jag ska göra.

Jag ska försöka sammanfatta allt så kort jag kan.

Jag och min fru har tre barn. 1,5år, 3år och 5år Och vi har vart tillsammans i 8 år.

Min fru meddelade mig i förra veckan att hon ville vara ensam. Hon hade börjat tro på något som heter tvillingsjälar. Och hon börjar bli riktigt hjärntvättad av det.

Hon tror att hennes ?fling? är hennes tvillingsjäl. En ?fling? hon hade i december/jan när det var som värst med oss. Hon sa att hon ville gå isär dagen innan julafton. Efter det så ändrade jag på mig och hon ångrade sig. Hon berättar ang ?flingen? i mars.

Jag förlåter henne då enligt henne bara kysstes.

Hon blir förälskad i mig igen. (Kändes det som) och allt har vart bra tills förra veckan. Då hon helt plötsligt säger att hon vill vara ensam.

Hon är helt kall och personlighetsförändrad. Och det har hon vart sedan hösten förra året. Men nu har det blivit så extremt. Så jag börjar bli orolig.

De senaste dagarna har jag försökt att visa att jag inte kan leva utan henne. Men hon ger kalla handen. Hon är tillbakadragen mot sina vänner. Och dom säger också att dom ser en stark personlighetsförändring.

Hon har bitit sig in i detta med tvillingsjälar och att hon ska jaga den andre. Tänker hon på annat så är hon egoistisk. Enligt ?guiden?

Jag börjar bli orolig för våra barn. Enligt hennes nära kompis så var hon lika kall när dom pratade om barnen. Och det är extremt ovanligt. Då hon altid har en kärlek i tonen när hon pratar om dom.

Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Vad är det som händer med oss?
  • Krille91

Det går upp och ner hela tiden. Men så här djupt ner hände i julas och nu.

Hon är konstant trött och har vart det nu i ca tre veckor.

Våran treåring är inne i tre års trottsen just nu. Så det tar ju på en helt klart.

Ja det skulle jag nog säga. Mellan mars och maj så var hon ute och sprang i princip varje dag. Men nu det senaste så har det hänt kanske två gånger i denna månaden.

Svar på tråden Vad är det som händer med oss?