Hur ofta tvättar ni era pyjamasar?
Har du inget luktsinne?
Sover naken, det är hälsosammare. Byter lakan minst en gång i veckan vilket är rekommenderat. Finns inget bättre än att krypa ner nyduschad i rena lakan..
Har du inget luktsinne?
Sover naken, det är hälsosammare. Byter lakan minst en gång i veckan vilket är rekommenderat. Finns inget bättre än att krypa ner nyduschad i rena lakan..
Att näsan blir bedövad av stark parfym efter ett tag är väl inget konstigt.
Varför tror du att det är vanligt att folk luktar i armhålan eller borrar in näsan i tröjan?
Svar: För att man känner sin egen lukt.
Blir förvånad att så många sover i pyjamas. Massor med fördelar att sova naken, bland annat lägre kortisol. Hos män ökar fertiliteten. Googla.
https://www.mabra.com/medicin/9-anledningar-att-nakensovare-ar-halsosammare-an-andra/
Listan du skrev var en bra beskrivning av dig själv. Jag har aldrig påstått att inte luktsinnet blir bedövat för bara parfym efter ett tag. Men den korta stunden man kan känna lukten av sin egen svett, som du själv skrev, räcker för att man ska känna sin egen lukt..
Eftersom jag har känt min egen lukt behöver jag inte googla om det går..
Ni som sover nakna, hur ofta byter ni lakan då? Ni svettas ju direkt på lakanen medan de som använder pyjamas emellan svettas i pyjamasen som är lätt att slänga i tvättmaskin med ett par dagars mellanrum. Så hur ofta byter nakensovare lakan?