• Anonym (Nyfiken nybörjare)

Fisting för nybörjare

Hej.

Jag är 36 år gammal, lyckligt gift och är ihop med min fru i 15 år. Sexlivet har alltid varit bra men saknar det lilla extra. Med ålder blir man mer å mer nyfiken på ovanlig typ av sex. Upptäckte att jag tänder på fisting när jag sett det i porr. Har provat på frugan när vi var lite onyktra båda två. Hon verkar gilla det, men lyckades inte hela vägen. Undrar hur mycket ni tjejer mellan 30 och 40 är nyfikna att testa nya, lite mer ovanliga saker i sängen. Är fisting något ni vill/inte vill testa mer er partner? Tycker ni om det? Hur kom ni fram till att ni vill prova?Är det något annat ni vill gärna prova på? Som sagt, nöjd med sexlivet men vill krydda till det med något nytt. För övrigt är jag en sådan person som älskar att tillfredställa min kvinna och tänder på när hon njuter.

Tacksam för sakliga kommentarer. Inget skitsnack, tack!

• Svar på tråden Fisting för nybörjare
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Börje) skrev 2020-06-18 23:19:40 följande:

Fisting är underbart! Dock så kör jag uteslutande anal fisting på min fru. Hon är okej med det men om hon fick välja så tror jag hon skulle kunna vara utan.

Men nu är det jag som vill ha mitt, och anal fisting är grymt! Vi kör lite rollspel ibland och ibland binder jag henne lite lätt också för att krydda till det.

Kör alltid med latex handskar för att undvika avföring på händerna. Och så en del glidmedel såklart. Inte för mycket dock för då blir det för bra glid. Det ska vara lite motstånd tycker jag.

Min fru brukar kvida och vrida på sig om jag kör för länge och då vill hon helst att jag knyter loss henne och avslutar, men jag tror det är ett litet spel ifrån hennes sida för det är när hon verkar plågas som mest som jag blir som kåtast.

Och jävlar vad jag kan fista stjärthålet på henne när jag väl kommer igång. Handen åker in och ut som en jädra pistong!

OM detta är sant så hoppas jag att hon anmäler dig för misshandel.

Nästa gång kan du väl vända upp krysset och låta frun köra in hela näven på dig istället?

Allvarligt talat, alltså om du inte bara fantiserar, hon kan skadas av detta övervåld. Bara sluta.
  • Anonym (Anna)
    Anonym (M) skrev 2020-06-18 23:08:34 följande:

Hemant att läsa.

Jag förstår inte fisting som sexuell term. Det känns så fruktansvärt för kvinnan. Och mannen, varför skulle han njuta av att bända upp ett underliv?

Jag beklagar att du fick uppleva det.

Hoppas du har det bättre utan honom.

Det var hemskt, rent vidrigt.

Den mannen borde kastreras, iallafall kemiskt. Jag anmälde honom och han blev dömd. Bland annat för detta.

Idag lever jag med en annan man och har ett bra liv.

Tack.
  • Anonym (Fylld)

Det är såklart trevligt att känna sig fylld, men en hel näve? Nej, det är inte det minsta trevligt. Jag tror många tjejer accepterar att prova för mannens skull, för att han ska få ut någon typ av njutning, men jag har svårt att se att en kvinna skulle njuta själv. Så TS - är det för din kvinnas skull så kan du lägga ner. Om hon vill bli fistad för sin egen skull så kommer hon att be om det självmant.

• Anonym (55)

Jag är kvinna

Vidrig typ av"sex'. Hur man man tända på att göra ill/ förnedra sin partner?

Obegripligt enligt mig.

Var noga med att kolla att en kvinnlig partner är med på detta!

• Anonym (55)

Jag är kvinna

Vidrig typ av"sex'. Hur man man tända på att göra ill/ förnedra sin partner?

Obegripligt enligt mig.

Var noga med att kolla att en kvinnlig partner är med på detta!

• Anonym (Börje)
    Lallaren skrev 2020-06-19 09:31:30 följande:

Du, det där låter inte ok i mina öron. Vad då spänner upp ryggen i en båge och får ansiktet förvridet av smärta?!?

Det där låter ju som ett rent övergrepp? Tänder du på att förnedra din fru så?

Du fattar att hon kan anmäla dig för det där va? Och jag hoppas hon gör det!

Hon kommer aldrig anmäla mig för något, det kan du känna dig trygg med. Hon vet sin plats!!

Och om du nu är så ängslig och tycker att jag ska anmälas för att jag fistar upp min frus stjärthål så vill du nog inte veta vad mer som pågår mellan min fru och mig bakom stängda dörrar..
  • Anonym (Mini)
    Anonym (Börje) skrev 2020-06-19 08:45:26 följande:
    Jag tvingar henne inte till detta, hon gillar det. Jag binder henne såklart inte mot hennes vilja, det är en del av vårat spel.

Dock så tycker hon att jag ibland håller på för länge och det kan jag köpa. Men jag har så jävla svårt att avbryta när jag kommit igång. Blir galet kåt att se henne vrida och vända på sig samtidigt som hela min hand forceras in och ut i hennes anal. Hon spänner liksom upp ryggen i en båge och hennes ansikte nästan förvrids av smärta.

Men hon vet också att när vi kommit så långt så är slutet nära, så den där extrema smärtan och förnedringen är inte så långvarig innan det är dags för mig att komma.
    Du är anmäld för våldsskildring som förstör tråden.
  • misil

Finns kvinnor som tycker om fisting finns kvinnor som inte tycker om fisting,svårare än så är det inte.
    Känner t,ex ett lesbiskt par som tycker om att ge och ta fisting av varandra,men självklart ska man vara lyhörd för vad ens partner vill och inte tvinga på någon något mot dess vilja för sin egna egoistiska njutnings skull.

• Anonym (Mini)

Det är för mig helt fantastiskt, det är det som ger mig de allra bästa orgasmerna. Helt otroligt skönt och långvarigt. Jag förstår inte alls det som beskrivs i tråden, ordet bända och våldsskildringarna om anal fisting ger mig rysningar. 

När man blir mycket upphetsad så blir öppningen större, självklart använder man mycket glidmedel och det kräver såklart fingertoppskänsla från den som utför det. man kan börja med tre fingrar samtidigt som man slickar, sedan fyra och till sist alla fem fingrar ihopvikta som en kanot liksom. Sedan kan man försiktigt göra en knytnäve inuti om det känns bra. Alla rörelser känns väldigt väl så det funkar bäst att göra små rörelser, det räcker ofta. Efter den extremt kraftiga orgasm jag alltid får av det så skall handen dras ut mycket försiktigt, gärna med försiktiga slick så att njutningen förlängs.

Fantastisk sak att göra om man gillar det!

• Anonym (Nyfiken nybörjare)
    Anonym (Börje) skrev 2020-06-19 09:51:15 följande:

Hon kommer aldrig anmäla mig för något, det kan du känna dig trygg med. Hon vet sin plats!!

Och om du nu är så ängslig och tycker att jag ska anmälas för att jag fistar upp min frus stjärthål så vill du nog inte veta vad mer som pågår mellan min fru och mig bakom stängda dörrar..

Tycker att du ska lämna tråden och skriva om ditt våldsamma beteende någon annanstans. Jobbit att läsa dina vidriga kommentarer. Tack.
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Börje) skrev 2020-06-19 09:51:15 följande:

Det trodde mitt ex också...
  • misil
    Anonym (Mini) skrev 2020-06-19 10:14:02 följande:

Det är för mig helt fantastiskt, det är det som ger mig de allra bästa orgasmerna. Helt otroligt skönt och långvarigt. Jag förstår inte alls det som beskrivs i tråden, ordet bända och våldsskildringarna om anal fisting ger mig rysningar. 

När man blir mycket upphetsad så blir öppningen större, självklart använder man mycket glidmedel och det kräver såklart fingertoppskänsla från den som utför det. man kan börja med tre fingrar samtidigt som man slickar, sedan fyra och till sist alla fem fingrar ihopvikta som en kanot liksom. Sedan kan man försiktigt göra en knytnäve inuti om det känns bra. Alla rörelser känns väldigt väl så det funkar bäst att göra små rörelser, det räcker ofta. Efter den extremt kraftiga orgasm jag alltid får av det så skall handen dras ut mycket försiktigt, gärna med försiktiga slick så att njutningen förlängs.

När man kommit upp i min ålder så har man varit med en del kvinnor,har då under årens lopp träffat två kvinnor som själva sagt att dom vill bli fistade dvs det var dom som föreslog detta inte jag,och det var inte själva handlingen som gjorde mig upphetsad utan kvinnornas njutning av detta som tände mig.
    Förövrigt är din beskrivning av hur man går tillväga en väldigt bra manual för nybörjare om hur man ska göra,vilket förhoppningsvis många män tar till sig.
  • misil

När man kommit upp i min ålder så har man varit med en del kvinnor,har då under årens lopp träffat två kvinnor som själva sagt att dom vill bli fistade dvs det var dom som föreslog detta inte jag,och det var inte själva handlingen som gjorde mig upphetsad utan kvinnornas njutning av detta som tände mig.
    Förövrigt är din beskrivning av hur man går tillväga en väldigt bra manual för nybörjare om hur man ska göra,vilket förhoppningsvis många män tar till sig.
  • misil

• Anonym (Anna)
    misil skrev 2020-06-19 10:37:19 följande:
    Och vilken ålder är det om man får fråga?
  • misil
    Anonym (Anna) skrev 2020-06-19 11:43:05 följande:
    Och vilken ålder är det om man får fråga?
    Visst får du fråga men något svar får du inte Cool men jag önskar dig i alla fall en trevlig midsommar Skål
  • Anonym (Anna)
    misil skrev 2020-06-19 12:59:26 följande:
    Visst får du fråga men något svar får du inte Cool men jag önskar dig i alla fall en trevlig midsommar Skål
    Ok, nej men då gissar jag att du är en av de i 30-årsåldern som tror att de är så himla erfarna.

Tack detsamma! Skål
Svar på tråden Fisting för nybörjare