• Anonym (Frestad)

Vännens tjej stöter på mig

Jag har en vän sedan många år tillbaka. För ca 1 år sedan träffade han en ny tjej som han nu är sambo med. Vi har haft ett antal träffar där hon redan från start har rå stöt på mig vid varje tillfälle hon har kunnat o då bla smekt mig mellan benen. Nu ska vi fira midsommar med dom o jag känner på mig att det kmr bli ännu grövre.

Vad ska jag göra?? Helt ärligt så har jag börjat bli frestad av tanken på att ge henne en åktur o det är väldigt olikt mig...

• Svar på tråden Vännens tjej stöter på mig
  • Anonym (eee)

berätta för din kompis, annars är du ingen kompis 

• Anonym (Varför?)

Är det värt att förstöra din vänskap med kompisen för att dra över hans karaktärslösa slyna till flickvän?

Berätta för kompisen och håll dig undan från henne. Vem av dem är viktigast för dig?

• Anonym (Mm)

Jag har själv varit i din kompis situation. Där min pojkvän flörtade på min tjejkompis. Men min tjejkompis valde att ha sex med han. Ingen människa förstår hur krossad man blir förens man är där. Om du vill behålla din vän tycker jag du borde fråga henne vad fan hon håller på med, när hon stöter på dig / tar på dig. Och sen gå och berätta för din vän. Tror du kommer må bättre i själen av de. Hade du velat att någon av dina kompisar ha sex med din sambo?

• Alvina

Hade jag varit du hade jag berättat för vännen första gången hon stötte på dig. Varför har du inte nämnt detta för din kompis än?!

• Anonym (Frestad)
    Alvina skrev 2020-06-12 22:08:25 följande:

Hade jag varit du hade jag berättat för vännen första gången hon stötte på dig. Varför har du inte nämnt detta för din kompis än?!

Ifrån början fattade jag inte sen trodde jag att hon skämtade. Tillslut trillade polletten ner. Är inte van vid att bli upp raggad.
  • Anonym (Gurkan)

Fy fan vilken respektlös kof*itta rent ut sagt!

Så gör man inte även om du är snyggare än Ryan Gosling, jag hade fräst till henne att "sluta kladda annars anmäler jag dig för sexuellt ofredande, jag tänker kalla dig Trump i fortsättningen när jag snackar om dig.".

Hade varit skitkul att se hennes min.

Och försök varna din vän. Hon kommer troligen att kladda vidare, antingen av ren omognad/bekräftelsebehov eller för att hon är en störd person som vill se vad hon kan komma undan med. Precis som Donald Trump.

• Anonym (jaha)
    Anonym (Frestad) skrev 2020-06-12 22:10:26 följande:
    Ifrån början fattade jag inte sen trodde jag att hon skämtade. Tillslut trillade polletten ner. Är inte van vid att bli upp raggad.
    Jaha, men nu när du fattat, varför har du inte sagt nåt?

Om din tjej hade sniglat på dina polare vad hade du själv föredragit?

a) Din polare berättar vad hon pysslar med
    b) Din polare drar över henne bakom din rygg?
  • Anonym (Manmedkompass)

Jösses, du är alltså lockad av tanken att ligga med din polares tjej?
    Hatar innerligt människor utan moralisk kompass.
    Men du är troligtvis en omogen 20-årig grabb?

Väx upp och sluta tänk med kuken för guds skull!

/Man i 30-års åldern.

• Smed75
    Anonym (Frestad) skrev 2020-06-12 21:41:47 följande:

Jag har en vän sedan många år tillbaka. För ca 1 år sedan träffade han en ny tjej som han nu är sambo med. Vi har haft ett antal träffar där hon redan från start har rå stöt på mig vid varje tillfälle hon har kunnat o då bla smekt mig mellan benen. Nu ska vi fira midsommar med dom o jag känner på mig att det kmr bli ännu grövre.

Vad ska jag göra?? Helt ärligt så har jag börjat bli frestad av tanken på att ge henne en åktur o det är väldigt olikt mig...

Du ska nog tänka ett varv till..är en slampig brud värd att förstöra eran vänskap?

Om det var tvärtom,om det var din brud och polaren satte på henne?

Hade du velat veta vad din brud gjorde? Nån sa att du är ung och jag gissar på det jag med..i det här fallet ska du faktiskt lyssna på oss äldre..även om du kanske skiter i din polare, men hur tror du dina andra vänner kommer se på dig,vad tror du de kommer tänka om dig? Vill du ha den stämpeln?
  • Anonym (..)

Tycker alla här i gruppen kan sluta kalla tjejen för slampa, kofitta eller slyna. Omoget och rent utav kränkande. Vi vet inget om tjejen, eller om TS version av händelsen är den sanna eller något om deras förhållande. Oavsett är de fel ord att använda.

Men det som tjejen påstås göra mot dig TS tycker jag är så sjukt FEL, din kompis förtjänar att veta vem han är tsm med, lika mycket som han förtjänar trogna vänner och en trogen flickvän. Så din tanke att kanske göra något med din kompis flickvän, är ett riktigt korkat drag. Förstår att du kan bli frestad av smicker och charm, men tror inte att du kommer tycka att det var värt det efteråt. Du kommer inte va uppskattad av många av era gemensamma vänner och din kompis kommer troligtvis tycka mest illa om dig. Vänner sviker inte vänner, och framförallt inte på det sättet. Tro mig, hon är inte värd den uppmärksamheten. Hitta en ledig tjej och charma henne istället. Sen tycker jag du ska tala om för hennes kille vad hon håller på med, och att du inte tycker att det känns okej. Säg även detta till tjejen såklart.

Ha en trevlig midsommar!

Svar på tråden Vännens tjej stöter på mig