• Choklad är livet

    Sverige pedofillandet

    Håller ni med eller? För det gör jag. Barn blir inte tillräckligt skyddade. Hadde velat slänga alla pedofiler i en grön soptunna. Jag ser ingen kärlek i människorna bara hat. Jag har träffat två pedofiler i mitt liv en så länge och för hoppningsvis dom sista. Den ena var min pappa och den andra var min systers pappa. Jag hade önskat att jag inte ens viste vad en pedofil var men jag lärde mig det tidigt. Har ni någon ilska angående pedofiler så skriv på. Har du själv varit med om något?

  • Svar på tråden Sverige pedofillandet
  • Barbro45

    Sverige pedofillandet! Om det vore så väl att det bara var i Sverige det förekom. Men det är tyvärr vanligt mycket vanligt runt om i världen.

  • jrockyracoon
    Choklad är livet skrev 2020-06-12 23:20:46 följande:

    Håller ni med eller? För det gör jag. Barn blir inte tillräckligt skyddade. Hadde velat slänga alla pedofiler i en grön soptunna. Jag ser ingen kärlek i människorna bara hat. Jag har träffat två pedofiler i mitt liv en så länge och för hoppningsvis dom sista. Den ena var min pappa och den andra var min systers pappa. Jag hade önskat att jag inte ens viste vad en pedofil var men jag lärde mig det tidigt. Har ni någon ilska angående pedofiler så skriv på. Har du själv varit med om något?


    Det är hemskt att oskuldsfulla barn blir drabbade av dessa män och kvinnor. Jag tror inte på dödsstraff, så jag vill inte att det ska införas - men jag känner ändå precis som du en ilska över de som utsätter barnen för sådant.

    Jag har lyckligtvis aldrig blivit drabbad - så jag  kan bara föreställa mig vilka livslånga sår det kan sätta i en. Vad hemskt att din egen pappa var en pedofil. Det måste ha varit fruktansvärt.
  • Dasha

    Jag tycker att det är konstigt med viss konst i Sverige.

    Till exempel, statyer på helnakna barn, flickor och pojkar, i ungefär tioårsåldern, som ska sättas upp på nya lekplatser runtom i landet. VARFÖR???

    en annan sak som jag fortfarande är helt paff över, trots att det hände för flera år sedan.

    Jag, min man och våra småbarn var på stadsmuseum på barnavdelningen där de lekte. Precis bredvid barnavdelningen hade de en ny installation, fyra rum bakom dörrar. På en dörr hade de ett hål på låg höjd, så att vår fyraåring precis kikade in. Vi gick in i dörren och kollade. Där var det ett skärm där det visades en penis som onanerades. I flera minuter.

    Det var hela installationen.

    Och altså bredvid barnavdelningen med klätteställningar och mjuka klossar.

    Med ett kikhål på en fyraåringens höjd.

    Sådant görs på våra skattepengar

  • Utvandraren

    Kanske borde starta en ny tråd som tillåter anonyma svar?

    Jag blev utsatt när jag var liten, men av den mildare graden, endast tafsande.

    Vi borde göra som i USA och upprätta ett register över dömda pedofiler. Vi borde ha rätt att skydda våra barn.

Svar på tråden Sverige pedofillandet