BIM juli 2020
Någon här inne som har sen ägglossning och mycket besvär med symtom/krämpor? Min har börjat bli väldigt sen. Runt CD 21-24 men de jobbigaste är att jag har ägglossnings symtom från cd 12-13ungefär. Ömma äggstockar. Ömma bröst. Illamående. Sedan riktigt ont för att sedan avta efter cd 21-24 ungefär. Är idag på CD21. Hade förbannat ont i äggstockarna igår. Hade vetekudde på magen o tog Alvedon. Låg med sambon o va riktigt trångt o lite smärtsamt vid livmoder tappen precis som vid varje ägglossning. Men vet inte varför min ägglossning blivit så sen de senaste månaderna. Riktigt jobbigt att dras med ägglossnings symtom i nästan två veckor. Tidigare hade jag ägglossning runt cd16 fast med samma symtom som nu med smärta och illamående. Dock hade jag bara de jobbigt i några dagar. Kan de vara så att kroppen försöker släppa ett ägg men att den inte riktigt lyckas förrän senare i cykeln? Blir inte riktigt klok på detta. Har förövrigt försökt få syskon i 1,5 år. Tar prover för våran fertilitetsutredning denna månaden. Har varit gravid två gånger innan utan problem så vet inte va de e för fel på min kropp.