• sbina86

BIM juli 2020

Hoppar in i denna tråden då jag är nästan är 100 på att mensen kommer imorgon och gravtest visar blankt.. Detta blir andra försöket efter urtaget av spiralen i maj :)

BIM juli 2020:

Apoapo 5/7. 35, tredje barnet.

Lingonrisig 7/7, 31 år, andra barnet

Makemy­ownsun­shine 11/7. Tredje barnet

entusiastisk 12/7, 31 år, andra barnet

Trio2021 14/7, 28 år, tredje barnet

Emelie 01 16/7, 33 år, tredje barnet

SpändFörväntan 21/7, 37 år, fjärde barnet

Kalatea: 6/7, 27 år, Inga barn

sbina86: 27/7, 33 år, tredje barnet

• sbina86
    Emelie 01 skrev 2020-06-26 11:46:55 följande:

Hur gick det kom mensen? :) 

Den har inte dykt upp än. Fick en pytte flytning med jätte lite rosa i igår. Men känns som att den kommer..
  • sbina86
    prinsessan15 skrev 2020-06-27 23:31:30 följande:

Hej, hoppas det är ok att jag hoppar in här. Har BIM 11/7 och vi försökte lite halvt förra månaden men detta är första ordentliga försöket. Har två barn sedan innan. Blir dock inte klok på mig själv. Har varit sugen på en trea under en längre tid men nu när vi har börjat försöka känner jag mig orolig för det som komma skall.. ni andra som försöker för tredje barnet, hur gamla är era barn?

Hej.

Jag har två barn 7 & 9år gamla och detta blir min killes första barn. Kommer verkligen få börja om på nytt men längtar såååå. Denna månaden blir vårat andra försök och hoppas att det tar sig :) Det värsta är att jag har börjat tänka att jag vill ha två med min nya kille :P Har inte vågat säga det till honom bara. Haha!
  • sbina86

Fick visst ägglossnings peak idag istället för på måndag.. Så har bim 25:e istället. Så nu blir det till att mysa några dagar i rad :)

Men har sådana ägglossnings smärtor så brukar göra lite ont vid mys.

• sbina86

Jag har haft jätte mycket stickningar/ilningar nere vid vänster ljumske och uppåt idag... Är ju bara på äl+4 idag så känns som att det är för tidigt att känna något sånt..

Har läst att ägget fäster någon gång mellan 5-8 dagar. Men alla är vi ju olika men lite väl tidigt tycker jag.

Någon annan som har haft stickningar/ilningar?

• sbina86

Asså jag har inga känningar alls denna månad förutom lite stickningar i magen ibland...

Jag brukar ha väldigt ömma bröst och molande värk. Men nu känner jag inget utav det!? Men jag har ett jävla humör. Glad, arg, ledsen, skrattar om vart annat. Har bim om 1 vecka så är för tidigt att ta ett graviditetstest..

Någon annan som har likadant?

• sbina86

Bim-5 och känner inget än!? Bara att brösten börjar bli tunga.. Jag brukar annars ha massa molvärk, men jag känner inget.

Vi prickade in sex vid ägglossning super bra och hoppas att mina "symptom" kan betyda att det tog sig denna månaden. Det är andra försöket.

Jag försöker tänka tillbaka hur det var med mina andra två graviditeter. Men det var så längesedan så kommer inte ihåg jätte mycket hur det var innan pluset. Jag vet att mensen var sen och ömma bröstvårtor. Så man går ju och känner på bröstvårtorna med jämna mellanrum :P

Finns det någon mer här som också inte har några känningar?

• sbina86
    Apoapo skrev 2020-07-18 15:24:04 följande:

Jag brukar ha mkt symptom. Den månaden jag blev gravid hade jag ömma bröstvårtor. Men tror inte jag hade molvärk som annars innan mens. Jag hade molvärk senare men inte innan plus. Så tycker de verkar hoppfullt för dig. När var du senast gravid?

Jag känner av typ lite svullen mage ibland och i förmiddags hade jag ont i mina ljumskar.

Var gravid för 8 år sedan. Hoppas att detta är bra tecken :)

När fick du ömma bröstvårtor?
  • sbina86
    Apoapo skrev 2020-07-18 22:02:02 följande:

Då fick jag de direkt efter ägglossning typ. Men de får jag alla månader. Så det är så himla svårt att veta. Symptom innan mens är typ samma som vid graviditet.

Hur länge har ni försökt nu?

Okej. Tycker det är så konstigt bara när jag knappt har några känningar. Nu är det dock lite mer molande vär i magen och tuttarna börja göra ont.

Tog ert gravtest imorse som var neg..

Detta är bara vårat andra försök. Tog ut min spiral i maj.
  • sbina86
    SpändFörväntan skrev 2020-07-19 09:17:43 följande:

Jag tog ett gravtest imorse.

Alldeles för tidigt, är bara på ÄL+8 men eftersom jag har en kort lutealfas (bara 10 dagar) så är det ju samtidigt BIM-2 för mig.

Nåja. Jag tycker mig se något. Det är ett Clearblue testa tidigt. Syns såklart tydligare IRL än på bild. Dessvärre fick jag ett likadant resultat förra månaden och då slutade det med ett tidigt missfall (mensen kom en dag sent).

Jag ser något svagt :)
Svar på tråden BIM juli 2020